Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Despre Arad
   
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Caută
 

Căutare avansată
 

Rapoarte ale Consilierilor Locali ai Municipiului ARAD
Sistem de Căutare
După cuvinte cheie (Keywords)
Arhiva

R A P O R T
de activitate al consilierului Moșneag Vasile Ovidiu

pentru perioada Ianuarie 2007 - Decembrie 2007


Vezi raportul in format PDF  


MOȘNEAG OVIDIU
Consilier local PNL
Președinte al Comisiei de Buget, Finanțe
a Consiliului Local al Municipiului Arad

Motto:
„Cu entuziasmul și optimismul vârstei și cu inima plină de vise și speranță într-un viitor fericit pentru Arad, de care destinul nostru este atât de legat, mă dedic cu responsabilitate și bucurie îndatoririlor pe care mi le-am asumat pentru mandatul de consilier local. Ca președinte al comisiei de buget-finanțe a Consiliului Local, doresc să asigur arădenii că banii publici și patrimoniul orașului se administrează cu chibzuință și în interesul comunității locale”.

În temeiul art.51 alin.(4) din Legea administrației publice locale, republicată, prezint următorul

RAPORT DE ACTIVITATE
pentru anul 2007


Activitatea la ședințele Consiliului Local al Municipiului Arad Total întruniri 19 Total participări 16

Proiecte de hotărâri inițiate de primar sau de consilieri susținute prin votul meu favorabil și prin participarea la dezbateri: În anul 2006, au fost adoptate 381 de hotărâri de către Consiliul Local, care s-au bucurat aproape în întregime de votul meu favorabil. Nu voi enumera hotărârile cu caracter de rutină în activitatea unei administrații locale, ci voi reda exemplificativ doar câteva din cele cu caracter programatic, care marchează acest mandat:
-rezilierea pe cale amiabilă a contractului de concesiune încheiat cu SC BELSIRIM AUTOMOTIVE SRL, concesionarul sistemului de parcare cu plată, a cărui aplicare a adus cetățenilor numeroase motive de nemulțumire publică;
-aprobarea unui buget orientat spre susținerea investițiilor în lucrări publice în principal;
-aprobarea a numeroase documentații de urbanism pentru sprijinirea investitorilor particulari în vederea construirii de locuințe individuale, colective, spații comerciale, de producție, de prestări servicii, reprezentanțe și sedii de firme, stații de distribuție carburanți, dar și a unor documentații de amploare vizând realizarea unor lucrări publice ca PUD Piața Alfa, PUD Piața Fortuna, PUD Stație de sortare a deșeurilor Arad, zona CET, amenajare parcări și locuri de joacă în Micălaca, zona blocurilor 500 si 700, în C A Vlaicu, zona blocului X 42, PUD Piața Avram Iancu, PUD Zonă Agrement Mal stâng râul Mureș, PUD Amenajare piața Agroalimentară Grădiște, PUD Amenajare parcări colective Bulevardul Decebal, PUD Complex locuințe colective Sânicolaul Mic, PUD Microcartier condominii Aradul Nou etc.
-aprobarea unor studii de fezabilitate sau proiecte tehnice pentru lucrări publice:reabilitarea sistemului de încălzire a clădirii Primăriei Arad, amenajarea legăturii rutiere str.Brâncuși și Calea Aurel Vlaicu, modelare și compozitie arhitectural-peisagistică, modernizarea rețelelor termice din municipiu, modernizarea unor puncte termice, reducerea consumului pentru economisirea agentului termic în unitățile de învățământ preuniversitar, amenajare terenuri sport în incinta unităților de învățământ Liceul Sportiv și Grupul Școlar Forestier Arad, consolidări și modernizări la numeroase grădinițe și scoli din municipiu, restaurarea și amplasarea unei fântâni arteziene în Piața Spitalului, reabilitarea urbană a zonei Fortuna, închiderea rampei de deșeuri din Câmpul Liniștii, reabilitarea rețelei de trotuare din municipiul Arad, reamenajare zonă Aleea Borsec);
-editarea „Curierului Municipal”, publicație pentru aducerea la cunoștință publică a Hotărârilor normative ale Consiliului Local și a informațiilor de interes public;
-înființarea serviciului voluntar pentru situații de urgență;
-aprobarea contractării unui împrumut extern de la Banca Internațională pentru Reconstrucție si Dezvoltare;
-aprobarea metodologiei de repartizare a locuințelor construite pentru familiile de romi, pe strada Tarafului;
-cofinanțarea unor proiecte sociale, culturale, educative (Centrul comunitar pentru persoanele și familiile aflate în stare de risc social, Cartea absolventului de liceu, expeditie în Muntii Himalaya, Aradul fiind reprezentat de un tânăr, Colegiul Ghiba Birta Arad-Szeged-Patrimoniul Cultural European s.a.)
-restabilirea stațiilor de taximetre în municipiu și reglementarea utilizării acestora;
-stabilirea procedurii și condițiilor de acordare a facilităților la plata obligațiilor față de bugetul local în cazul unei calamități naturale;
-măsuri pentru amplasarea unor monumente de valoare artistică (Restaurarea și reamplasarea Monumentului „Sfânta Treime”, stabilirea unei locații pentru Monumentul Marii Uniri la Arad).
-stabilirea criteriilor pentru repartizarea locuințelor ANL( finalizate și repartizate în acest an);
-măsuri pentru buna gospodărirea orașului, cu stabilirea precisă a faptelor care constituie contravenții și sancțiunile corespunzătoare;
-aprobarea regulamentului de autorizare a activităților comerciale;
-aprobarea criteriilor pentru finanțarea proiectelor structurilor sportive fără scop lucrativ;
-asigurarea condițiilor pentru transferarea Cetății Aradului din domeniul public al statului în domeniul public al municipiului Arad, în vederea consacrării unei destinații civile, turistice;
-stabilirea regulamentului pentru conferirea unor titluri si distinctii unor personalități;
-aprobarea unor măsuri de protecție socială la transportul comun cu tramvaiele;
-măsuri pentru realizarea unui patinoar modern în municipiul Arad;
-reglementarea înregistrării vehiculelor pentru care nu există obligația înmatriculării;
-stabilirea unui nou regulament pentru parcarea cu plată;
-aprobarea strategiei CET pentru perioada 2006-2009;
-stabilirea procedurilor și criteriilor pentru numirea directorilor instituțiilor de cultură de interes local;
-avizarea restructurării Spitalului Municipal;
-aprobarea obiectivelor de investiții de la SC CET SA și programul de derulare a acestora;
Activitatea la ședintele comisiilor de specialitate. 26 25
Ca președinte al Comisiei de Buget, Finanțe, mi-am asumat conștiincios responsabilitatea, fiind prezent la toate ședințele, cu excepția unei singure întâlniri a comisiei, am condus lucrările în sensul aprofundării sistematice și detaliate a conținutului proiectelor, am provocat dezbateri edificatoare pe marginea proiectelor împreună cu funcționarii din executiv prezenți la comisii, formulând amendamente în deplină cunoștință de cauză. Am convingerea că ședințele comisiei s-au desfășurat fără formalism și superficialitate. Numeroase interpelări și întrebări au fost formulate în cadrul comisiei, iar răspunsurile au fost comunicate fie verbal, fie în scris, soluționându-se o mare parte din problemele aduse la cunoștința executivului.
Participarea la dezbaterile publice organizate pentru proiectele de hotărâri normative si probleme de interes public. Organizate Participări
3 2
Obiectul dezbaterii:
-„Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Regulamentului de desfășurare a activităților comerciale în municipiul Arad ca urmare a prevederilor Legii nr.343 din 17 iulie 2006“-Palatul Administrativ, Sala 70, orele 15;
-Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de publicitate în municipiul Arad -Palatul Administrativ, Sala 70, orele 15
Reprezentarea capitalului municipiului Arad în Adunarea Generală a Acționarilor.
-Membru în A.G.A. SC Salubritate SA și SC Top SA.
SC Salubritate SA a ajuns în impas financiar, în pofida contractelor încheiate cu comune din jur și cu agenți economici pentru prestări servicii de salubrizare. Pierderea licitației publice pentru salubrizarea menajeră și stradală a municipiului în mandatul trecut a cosntituit pucntul căderii libere a acestei societăți, astfel încât nu mai poate fi vorba despre relansarea pe un făgaș ascendent, nici măcar de asigurarea supraviețuire. Acest an a fost marcat de încercarea privatizării societății.
-Referitor la SC TOP SA, am contribuit la adoptarea unor hotărâri necesare de către Consiliul Local pentru amenajarea de noi piețe și modernizarea celor existente (Piața Alfa, Piața Fortuna, Piața Grădiște), la achiziționarea de dotări moderne pentru societate (sistem de antiefracție și incendiu la sediu, autoutilitară pentru colectare bani, copiator etc), s-a început reamenajarea și modernizarea Pieței Obor.
Reprezentarea intereselor municipiului Arad la nivelul instituțiilor publice.
-Membru în Consiliul de Administrație al Liceului Pedagogic „Dimitrie Țichindeal”. În această calitate, am reușit promovarea și adoptarea unei hotârâri pentru aprobarea studiului de fezabilitate în vederea realizării racordului și branșamentului utilităților pentru sala de sport școlară cu nivel de practică sportivă competițională locală din incinta Liceului Pedagogic.
Proiecte de hotărâri din inițiativă proprie, promovate și adoptate
Proiecte de hotărâri inițiate și adoptate:
a).-Hotărârea nr.248/22.08.2006 privind conferirea unor titluri și distincții unor personalități din municipiul Arad.
b).-Hotărârea nr.302/31.10.2006, privind reorganizarea Regiei de Drumuri Municipale Arad.
c).-Hotărârea nr.303/31.10.2006, privind stabilirea unor măsuri pentru privatizarea unor societăți comercaile de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad.
d).-Hotărârea nr. 328/14.11.2006, privind stabilirea amplsamentului Monumentului Marii Uniri.
Interpelări adresate executivului. Număr și domenii vizate în general. 6
Ordine publică, gospodărirea orașului, agenți economici, poluarea orașului.




Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
 

 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Întrebarea Lunii
 
Considerați că Street Food Festival Arad a fost un eveniment reușit?

  DA
  NU

[ Rezultate | Sondaje ]

Voturi: 162

 
Calendar evenimente
 
Martie 2024





1
2
3
4
5
6
7
8
9
29






 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73650011
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved