Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Despre Arad
   
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Caută
 

Căutare avansată
 

Rapoarte ale Consilierilor Locali ai Municipiului ARAD
Sistem de Căutare
După cuvinte cheie (Keywords)
Arhiva

R A P O R T
de activitate al consilierului Dekany Alexandru Tiberiu

pentru perioada Ianuarie 2000 - Decembrie 2003


A.Participarea la ședințele Consiliului Local
În cadrul ședințelor Consiliului Local, prin atitudinea manifestată, prin amendamentele formulate și prin votul meu mi-am adus contribuția la adoptarea hotărârilor Consiliului Local care au fost în favoarea comunității locale și care au vizat dezvoltarea infrastructurii orașului, întreținerea, repararea și modernizarea școlilor din municipiu, atragerea investițiilor, dezvoltarea industriei arădene, astfel încât să fie create cât mai multe locuri de muncă moderne.
În preocupările mele am acordat un interes aparte promovării intereselor elevilor și studenților, tinerilor, în general, căutând resursele necesare realizării obiectivului de sprijinire a acestei categorii importante a populației orașului. În acest sens, am promovat și inițiative proprii și am sprijinit, de asemenea, inițiativele altor colegi consilieri sau ale executivului, ori de câte ori acestea au dat expresie interesului public.
B.Participarea la ședințele Comisiei de buget, finanțe
Comisia de buget-finanțe este una din cele cinci comisii de specialitate ale Consiliului Local, în cadrul căreia se dezbat toate proiectele de hotărâri al căror obiect vizează cheltuirea banilor publici și atragerea resurselor, fomarea, administrarea și întrebuințarea bugetului local. Specialitatea mea profesională a constituit un argument în plus când am optat pentru participarea la acestă comisie. Activitatea celor ce trebuie să judece prioritățile atunci când alocă resursele nu este deloc ușoară pentru că niciodată banii nu vor fi suficienți în comparație cu nevoile reale pentru o bună administrare a orașului. Cele mai multe cereri de finanțare sunt susținute de argumente serioase pentru a fi aprobate și cum nu pot fi soluționate toate simultan, este nevoie de o concepție strategică, întemeiată pe obiective pe termen scurt, mediu și lung și pe priorități. Personal, pentru a putea cunoaște în mod nemijlocit situația de la fața locului, am vizitat împreună cu un coleg din comisie, numeroase școli din oraș. Am susținut alocarea de fonduri pentru reparații la școli și pentru organizarea unor importante activități cultural-artistice ale unităților de învătământ. Vizitele la școli mi-au dat posibilitatea să-mi formez o imagine reală despre diferența dintre o școală cu un nivel rudimentar de dotare, unde plouă prin acoperiș, încălzită cu lemne, neautorizată sanitar, al cărui grup social învechit este situat în afara clădirii școlii și o școală modernă, cu cele mai bune dotări.
C.Inițierea unor proiecte de hotărâri Am fost inițiator unic sau coautor la redactarea mai multor proiecte de hotărâri, printre care:
1.Cuprinderea în bugetul local a sumelor pentru reparații și dotări școli.
2.Extinderea spațiului repartizat Asociației „Amicii Regelui Mihai”.
3.Transmiterea în folosință gratuită a unui imobil spațios din Micălaca Universității „Aurel Vlaicu”, pentru amenajarea unor săli de curs moderne, adecvate unui învățământ universitar de înalte standarde;
4.Premierea elevilor olimpici. Chiar dacă sumele acordate cu titlu de premiu nu au fost foarte mari, am considerat că sărbătorirea în public a acestor premianți este un prilej de a transmite tinerilor aprecierea Consiliului Local pentru munca, inteligența și tenacitatea lor, calități pe care s-au zidit în timp marile performanțe în domeniul învățământului arădean și care sunt o contribuție incontestabilă la promovarea unei imagini prestigioase a orașului nostru. În contextul premierii elevilor olimpici au fost menționați și profesorii lor, cărora municipalitatea le datorează prețuire și recunoștință.
5.Participarea Consiliului Local al Municipiului Arad la organizarea manifestării sportive „Cupa Aradului la înot".
6.Prelungirea contractelor de închiriere pentru spațiile comerciale aflate în administrarea SC TOP SA Arad. În calitate de reprezentant al Consiliului Local în adunarea generală a acționarilor la SC TOP SA și în consiliul de administrație al acestei societăți comerciale de sub autoritatea Consiliului Local, am sprijinit toate inițiativele de modernizare a piețelor din municipiul Arad, pentru a oferi condițiile necesare unui comerț civilizat. De asemenea, am sprijinit cu toate mijloacele legale întreprinzătorii care își desfășoară activitatea în piețele publice, cu convingerea că ajutându-i să-și dezvolte comerțul în condiții tot mai bune se va răspunde mai multor nevoi sociale, o ofertă bogată a pieței în favoarea cetățenilor și un loc de muncă pentru mulți arădeni care au ales să-și asigure astfel existența lor și a familiei.
7.Promovarea unei cereri de recuperare în proprietatea municipiului Arad a clădirii din Arad, B-dul Revoluției nr.75, clădirea Primăriei, construită în urmă cu peste un secol, mai ales din contribuțiile în bani și în zile muncă a arădenilor de altădată.
8.Conferirea titlului de Cetățean de Onoare domnului Ioan Tolan, sculptor.
9.Schimbarea denumirii Bulevardului Mareșal Antonescu în Ștefan Augustin Doinaș.
10.Modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr.161/2002 referitoare la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de parcare cu plată în municipiul Arad.
11.Constituirea unei comisii de analiză a contractului încheiat între Consiliul Local al Municipiului Arad și firma Centurymarc LLC SUA;
12.Completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr.38/1996 referitoare la reglementarea amplasării și funcționării chioșcurilor, tonetelor și comerțului ambulant în municipiul Arad.

D. Interpelări adresate executivului
În cadrul ședințelor ordinare, am interpelat executivul referitor la:
-situația spațiilor din învățământul preuniversitar, solicitând urgentarea lucrărilor necesare pentru ca școlile care nu autorizație sanitară de funcționare să se ridice la standardele cerute de lege;
-situația spațiilor comerciale din Piața Mihai Viteazul;
-emisiunea de obligațiuni ș.a.


Dekany Alexandru
consilier local



Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
 

 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Întrebarea Lunii
 
Considerați că Street Food Festival Arad a fost un eveniment reușit?

  DA
  NU

[ Rezultate | Sondaje ]

Voturi: 162

 
Calendar evenimente
 
Martie 2024





1
2
3
4
5
6
7
8
9
29






 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73649498
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved