Proiect de hotarare privind aprobarea documentatiei de atribuire pentru Serviciul Public de Salubrizare Stradala si Deszapezire in Municipiul Arad - initiativa primarului
Nr. 80985/ 21.10.2021
Călin Bibarț, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii 52/2003, transmit următorul
A N U N Ț
Începând cu data de joi, 21.10.2021, pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, este afișat următorul document privind:
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de atribuire pentru Serviciul Public de Salubrizare Stradală și Deszăpezire în Municipiul Arad – inițiativa primarului
Până la data de 10.11.2021, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesați pot depune în scris recomandări, sugestii și opinii privind acest document.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat începând cu data de 22.10.2021, pe pagina www.primariaarad.ro secțiunea Activități normative – Transparență decizională – Proiecte de hotărâri, și la Serviciul Relații cu Publicul, camera 5, Luni Marți, Miercuri între orele 08:30 – 15:30, Joi între orele 08:30 - 17:30, Vineri între orele 08:30 - 14:00.
P R I M A R
Călin Bibarț
|