Proiect de hotărâre privind aprobarea documentatiei de atribuire a gestiunii serviciului public de alimentare cu energie termică în sistem centralizat, în Municipiul Arad - initiativa primarului Nr. 35408/09.05.2018
Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, republicată, transmit următorul
A N U N Ț
Începând cu data de miercuri, 09.05.2018, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de atribuire a gestiunii serviciului public de alimentare cu energie termică în sistem centralizat, în Municipiul Arad - inițiativa primarului.
Până la data de 22.05.2018, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesați pot depune în scris recomandări, sugestii și opinii privind aceste documente.
Informații suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 09.05.2018, între orele 8,00 - 18,00, la Serviciul Relații cu Publicul, camera 5.
Cei interesați pot solicita în scris și pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate și pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.
P R I M A R
Ing.Gheorghe Falcă
|