Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74029884
 

Transparenţă Decizională
Proiecte de Hotărâri ale Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 11-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
Număr act:
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

Proiect
adus la cunoştinţă publică în data de 21-11-2008

H O T Ă R Â R E  nr. _______
din __________


Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea Regulamentului de funcționare a zonelor publice de agrement – Obiectiv Patinoar artificial din municipiul Arad


Nr.68.112 din 21.11.2008

Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, transmit următorul

A N U N Ț

Începând cu data de vineri, 21.11.2008, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de fundamentare pentru înființarea Serviciului Public Administrare Zone de Agrement

Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului Public Administrare Zone de Agrement

Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea Regulamentului de funcționare a zonelor publice de agrement – Obiectiv Ștrand „Neptun”

Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea Regulamentului de funcționare a zonelor publice de agrement – Obiectiv Patinoar artificial din municipiul Arad


Până la data de 5.12.2008, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesați pot depune în scris recomandări, sugestii și opinii privind aceste documente.
Informații suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 24.11.2008, între orele 8,00-17,00, la Biroul de Informare Cetățeni, camera 2.
Cei interesați pot solicita în scris și pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate și pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.

P R I M A R
ing. Gheorghe Falcă



Consiliul Local al Municipiului Arad,
Având în vedere:
- inițiativa Primarului Municipiului Arad, exprimată prin expunerea de motive înregistrată cu nr.______ din _________2008;
- raportul nr.________ din ________2008 al Direcției Baze Sportive –Serviciul Administrare Zone de Agrement din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
- prevederile art.3, lit.“c”, art.7, art.10, alineatele (3), (4), art.11, art.27, art.39 și art.40 din Ordonanța Guvernului Român nr.71/29.08.2002, privind organizarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, aprobată prin Legea 3/2003;
- prevederile art.5, art.7, art.10, art.13, art.64 și art.65 din Hotărârea Guvernului Român nr.955/2004 pentru aprobarea reglementărilor - cadru de aplicare a Ordonanței Guvernului Român nr. 71/2002 privind organizarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, aprobată prin Legea 3/2002;
-Hotărârea nr._____din_____privind aprobarea Studiului de fundamentare și înființare a Serviciului public administrare Zone de Agrement Arad ;
- prevederile Legii nr.273/2006, privind finanțele publice locale;
În temeiul art.36, alin.(2), lit .”c” și art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată,

H O T Ă R Ă Ș T E :

Art. 1 Se aprobă Regulamentele de funcționare a zonelor publice de agrement – Obiectiv Patinoar artificial din municipiul Arad, conform anexei , care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2 Prezenta hotărâre se va duce la îndeplinire de către compartimentul de specialitate din aparatul propriu al Primarului Municipiului Arad și se comunică celor interesați prin grija Serviciului Administrație Publică Locală.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ SECRETAR
Doina PAUL




Anexa nr.____ la HCLM nr. ____

Regulamentul de funcționare a zonelor publice de agrement – Obiectiv Patinoar artificial din municipiul Arad


Cap. I. Dispoziții generale

Art.1 În sensul prezentului regulament, prin patinoarul artificial din municipiul Arad se înțelege suprafața de teren situată în municipiul Arad, str. Cetății FN cu construcțiile și utilajele aferente, inclusiv parcarea delimitată de Baza Sportivă Activ, Str. Cetății și malul Mureșului.
Art.2 Patinoarul artificial poate fi folosit contra cost prin plata biletului de intrare sau a închirierii conform prezentului regulament.
Art.3 Desfășurarea activităților specifice pe patinoarul artificial sunt coordinate și gestionate prin operatorul Direcția Baze Sportive – Serviciul Administrare Zone de Agrement din cadrul Primăriei Municipiului Arad.

Cap. II Program de funcționare a patinoarului

Art.4 (1) Programul de funcționare a patinoarului artificial este următorul:
a) în perioada noiembrie – martie
luni –joi și duminică 10,00 – 21,30
vineri și sâmbătă 10,00 – 23,30
cu următoarele serii:
luni – joi și duminică 10,00 – 11,30
12,00 – 13,30
14,00 - 15,30
16,00 – 17,30
18,00 - 19,30
20,00 - 21,30

vineri și sâmbătă 10,00 – 11,30
12,00 – 13,30
14,00 – 15,30
16,00 – 17,30
18,00 – 19,30
20,00 – 21,30
22,00 – 23,30
b) în perioada aprilie – octombrie
luni - vineri 14,00 – 22,00
sâmbătă – duminică 10,00 – 22,00
(2) În timpul vacanțelor școlare programul de funcționare a patinoarului va începe la ora 10,00 și se va încheia la ora 21,30, în zilele lucrătoare și va rămâne neschimbat în zilele nelucrătoare.

Cap. III Sistemul de plată. Reguli aplicabile
Art. 5 (1) Obligația de plată ce revin utilizatorilor patinoarului se realizează într-una din următoarele modalități :
A. Plata biletului de intrare
B. Plata unui abonament săptămânal sau abonament lunar;
(2) Reguli și prețuri aplicabile pentru modalitățile de plată enumerate la art.5 sunt următoarele: durata unei serii este de 1 oră și 30 de minute. La intrare pe patinoar utilizatorul va plăti tariful pentru o serie, indiferent de momentul intrării pe patinoar. În cazul abonamentului săptămânal și/sau lunar, utilizatorul are acces nelimitat, fiind obligat să respecte doar intervalul de serie, confirm art. 4. alin 1. lit. a și a alin.2., din prezentul regulament.
(3) Închirierea se poate face pentru o suprafață de min. 100 mp, plata se va face direct la casierie în conformitate cu tarifele stabilite pentru suprafața închiriată.
Art.6 Valoarea sau modificarea tarifului de intrare sau închirierii vor fi stabilite prin hotărâri ale consiliului local, pe baza unui calcul întocmit și fundamentat de serviciul care administrează zonele de agrement, ca serviciu de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Arad.

Cap. IV OBLIGAȚII
Art. 7
A. Obligațiile utilizatorilor
În incinta patinoarului utilizatorii au următoarele obligații:
- să nu deterioreze sau să distrugă bunurile din dotarea patinoarului
- să păstreze ordinea și liniștea într-un cadru civilizat pentru menținerea climatului de agrement
- accesul pe pista patinoarului este permis numai persoanelor echipate cu patine și care au tichetul de intrare
- tichetul de intrare trebuie păstrat până la ieșirea de pe patinoar.
- să respecte indicațiile primite de la supraveghetorul patinoarului
- la terminarea seriei (perioadă de 90 minute) să părăsească patinoarul pentru a putea fi refăcută gheața
- să respecte programul prevăzut pentru seriile de acces pe pista patinoarului
- accesul pe patinoar pentru începători se va face doar în zona prevăzută pentru aceștia
- copii cu vârstă mai mică de 5 ani au acces doar însoțiți de persoana care au echipament adecvat pentru patinaj
- nu sunt admise jocuri specifice (hochei) decât în zonele de patinoar amenajate special

B. Obligații ale administrației patinoarului
Administrația patinoarului are următoarele obligații :
- întreținerea patinoarului și asigurarea unei suprafețe a gheții de calitate pentru desfășurarea în bune condiții a activității
- să curețe și să refacă gheața după fiecare serie (perioada 90 minute)
- să asigure asistență medicală de prim ajutor pe toată durata funcționării patinoarului
- să asigure următoarele servicii contra cost:
o închiriere patine
o ascuțit patine
- întreținerea curățeniei drumurilor și aleilor din cadrul zonei patinoarului
- întreținerea și exploatarea parcării aferente patinoarului
- să aplice măsuri pentru combaterea poluării fonice, apei, solului și a aerului
- să afișeze la loc vizibil programul de funcționare, orarul seriilor de acces al patinoarului, regulamentul de funcționare și normele de PSI
- să asigure personal pentru supravegherea activităților desfășurate pe patinoar.

Art. 8 Accesul autovehiculelor în incinta patinoarului este permisă doar în zona de parcare.


Cap. V. Metodologia de calcul a tarifului de intrare la patinoar
Art. 9 Pentru calculul tarifului și a abonamentelor de intrare se vor avea în vedere cheltuielile privind:
- iluminatul;
- apă, canal, salubrizare;
- materiale și prestări servicii ( piese de schimb),
- pază, materiale pentru curățenie,
- materiale și prestări servicii cu caracter funcțional
- alte bunuri și servicii pentru întreținere și funcționare (instalații interioare, remedieri avarii);
- poștă, telecomunicații;
- reparații curente;
- bunuri de natura obiectelor de inventar;
- cheltuieli de personal;
- cheltuieli cu asistența medicală.

Cap. VI. DISPOZIȚII FINALE
Art.10 Respectarea și urmărirea aplicării prezentelor regulamente se asigură de către Serviciul Administrare Zone de Agrement din cadrul Direcției Baze Sportive a Primăriei Municipiului Arad.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ SECRETAR
Doina Paul


































PRIMARUL MUNICIPIULUI ARAD
Nr. ________/ _____________2008



Primarul Municipiului Arad,
Având în vedere:
- prevederile Ordonanței de Guvern nr.71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local aprobată prin Legea nr.3/ 2003
- Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 293/2007 privind modificarea organigramei și a statului de funcții al aparatului de specialitate al Primăriei Municipiului Arad.
- Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. ____/2008, privind aprobarea studiului de fundamentare pentru înființarea Serviciului Public Administrare Zone de Agrement
În temeiul prevederilor art. 45 alin. 6 din Legea nr. 215/2001, a administrației publice locale și ale art. 37 alin. 2 din Regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Arad, aprobat prin Hotărârea nr. 137/27.06.2008, îmi exprim inițiativa de promovare a unui proiect de hotărâre cu următorul obiect propunere de aprobare a Regulamentului de funcționare a zonelor publice de agrement – Obiectiv Patinoar artificial din municipiul Arad ”, în susținerea căruia formulez următoarea :



EXPUNERE DE MOTIVE


Având în vedere,
- Studiul de fundamentare pentru înființarea Serviciului public ,,Administrare Zone de Agrement” ;
- faptul că Patinoarul artificial din municipiul Arad reprezintă un bun din domeniul public al municipiului Arad, cu destinația satisfacerii intereselor publice ale populației municipiului Arad, și nu numai;
- administrarea acestuia, de către compartimentul din cadrul aparatului propriu de specialitate al Primarului Municipiului Arad, care va asigura : reducerea costurilor de exploatare și întreținere; asigurarea unui serviciu de calitate și în condiții de siguranță a utilizatorilor; siguranță în exploatare și monitorizarea activității desfășurată în incinta Patinoarului artificial din municipiul Arad”, precum și creșterea eficienței economice și a performanțelor operaționale,


PROPUN

Adoptarea de către Consiliul Local al Municipiului Arad a unei hotărâri privind :
- aprobarea Regulamentului de funcționare a zonelor publice de agrement – Obiectiv Patinoar artificial din municipiul Arad



PRIMAR,
ing. Gheorghe Falcă


PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD
DIRECȚIA BAZE SPORTIVE
SERVICIUL ADMINISTRARE ZONE DE AGREMENT
Nr. _________/________________2008

RAPORT
al serviciului de specialitate

Referitor la : expunerea de motive înregistrată cu nr._______/___________2008 a domnului Gheorghe Falcă, primarul municipiului Arad.

Obiect: propunerea spre aprobare a unui proiect de hotărâre cu următorul obiect:
- aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului public Administrare Zone de Agrement”, regulamentului de funcționare - obiectiv Patinoar artificial din Municipiul Arad.


Având în vedere,

- Considerații de ordin general:

Patinoarul artificial din municipiul Arad reprezintă suprafața de teren situată în municipiul Arad, str. Cetății FN, cu construcțiile și utilajele aferente, inclusiv zona de parcare aferentă, delimitată de incinta patinoarului, str. Cetății, zona de agrement Club Activ și malul râului Mureș

- Considerații economice:

Fiind un serviciu public care va desfășoara o activitate de natură economică, serviciul de administrare a ștrandului se autofinanțează din veniturile realizate prin vânzarea de bilete, abonamente, chirii și alte activități .
Cheltuielile curente pentru asigurarea funcționării propriu-zise a obiectivului Patinoarul artificial, se asigură prin încasarea de la vizitarori, în baza tarifelor legal aprobate, a sumelor constituind contravaloarea serviciilor prestate .

- Considerații tehnice:

Patinoarul artificial din municipiul Arad este situat în municipiul Arad, str. Cetății FN cu construcțiile și utilajele aferente, inclusiv parcarea delimitată de Baza Sportivă Activ, Str. Cetății și malul Mureșului.
În baza elaborării unei documentații tehnico-economice cu privire la studiul de fezabilitate pentru amenajarea și modernizarea ștrandului, se vor avea în vedere efectuarea unor investiții, care se vor referi la fluidizarea accesului în ștrand, modernizarea și extinderea zonei de agrement și alte investiții .
- Considerații juridice:

Propunerea de aprobare a Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului Public Administrare Ștrand „Neptun”, caietului de sarcini, regulamentului de funcționare Ștrand Neptun, metodologiei de calcul a tarifului de acces în ștrand și a valorii acestuia, se face în conformitate cu :
- proiectul de hotărâre privind aprobarea Studiului de fundamentare și înfințarea Serviciului public administrare Ștrand ,,Neptun” Arad , organizat ca instituție publică de interese local fără personalitate juridică .
- prevederile art.1, alin.(4) din HCLMA 237/2006 cu privire la modificarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad ;
- prevederile OGR 71/29.08.2002, privind organizarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, aprobată prin Legea 3/2002;
- prevederile art.5, art.7, art.10, art.13, art.64 și art.65 din HGR 955/15.06.2004 pentru aprobarea reglementărilor - cadru de aplicare a OGR 71/2002, privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local;
- prevederile Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale
Față de cele de mai sus considerăm oportună adoptarea unei hotărâri pentru aprobarea „Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului public administrare Ștrand „Neptun”, caietului de sarcini, metodologiei de calcul a tarifului de acces în ștrand și a valorii acestuia”.

SEF SERVICIU
ADMINISTRARE ZONE DE AGREMENT
Alin Pop

[ Înapoi ]

Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
26




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved