Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74008970
 

Transparenţă Decizională
Proiecte de Hotărâri ale Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 11-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
Număr act:
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

Proiect
adus la cunoştinţă publică în data de 21-11-2008

H O T Ă R Â R E  nr. _______
din __________


cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului Public Administrare Zone de Agrement


Nr. 68.112 din 21.11.2008

Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, transmit următorul

A N U N Ț

Începând cu data de vineri, 21.11.2008, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de fundamentare pentru înființarea Serviciului Public Administrare Zone de Agrement

Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului Public Administrare Zone de Agrement

Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea Regulamentului de funcționare a zonelor publice de agrement – Obiectiv Ștrand „Neptun”

Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea Regulamentului de funcționare a zonelor publice de agrement – Obiectiv Patinoar artificial din municipiul Arad


Până la data de 5.12.2008, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesați pot depune în scris recomandări, sugestii și opinii privind aceste documente.
Informații suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 24.11.2008, între orele 8,00-17,00, la Biroul de Informare Cetățeni, camera 2.
Cei interesați pot solicita în scris și pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate și pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.

P R I M A R
ing. Gheorghe Falcă





Consiliul Local al Municipiului Arad,
Având în vedere:
- inițiativa Primarului Municipiului Arad, exprimată prin expunerea de motive înregistrată cu nr.______ din _________2008;
- raportul nr.________ din ________2008 al Direcției Baze Sportive –Serviciul Administrare Zone de Agrement din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
- prevederile art.3, lit. “b” și “c”, art.7, art.10, alineatele (3), (4), art.11 și art.27 din Ordonanța Guvernului Român nr.71/29.08.2002, privind organizarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, aprobată prin Legea 3/2003;
- prevederile art.7 din Hotărârea Guvernului Român nr.955/2004 pentru aprobarea reglementărilor - cadru de aplicare a Ordonanței Guvernului Român nr. 71/2002 privind organizarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, aprobată prin Legea 3/2002;
- proiectul de hotărâre privind aprobarea Studiului de fundamentare și înființare a Serviciului Public Administrare Zone de Agrement;
- prevederile Legii nr.273/2006, privind finanțele publice locale;
În temeiul art.36, alin.(2), lit .”c” și art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală, republicată,

H O T Ă R Ă Ș T E :

Art.1 Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al Serviciului Public de Administrare a Ștrandului „Neptun” Arad, conform anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2 Prezenta hotărâre se va duce la îndeplinire de către compartimentul de specialitate din aparatul propriu al Primarului Municipiului Arad și se comunică celor interesați prin grija Serviciului Administrație Publică Locală.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ SECRETAR
Doina PAUL





Anexa la HCLM___________



REGULAMENT DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE A SERVICIULUI PUBLIC ADMINISTRARE ZONE DE AGREMENT



Cap. I. Dispoziții generale

Art.1 (1) Serviciul Public “Administrare Zone de Agrement” denumit în continuare serviciu, se organizează și funcționează ca și serviciu pentru administrarea unei părți a domeniului public și privat, al municipiului Arad, fără personalitate juridică.
(2) Zonele publice de agrement pe care le administrează acest serviciu sunt Ștrandul Neptun și Patinoarul artificial din municipiul Arad.
(3) În sensul prezentului regulament, prin Ștrandul Neptun se înțelege suprafața de teren situată pe malul stâng al Mureșului, cuprinsă între bucla râului, Cetatea Militară și Podul Decebal, împreună cu construcțiile și utilajele aferente, iar prin Patinoarul artificial din municipiul Arad se înțelege suprafața de teren situată în municipiul Arad, str. Cetății FN, cu construcțiile și utilajele aferente, inclusiv zona de parcare aferentă, delimitată de incinta patinoarului, str. Cetății, zona de agrement Club Activ și malul râului Mureș
Art.2. Sediul Serviciului Public este situat în Arad, în incinta Ștrandului Neptun, str. Cetății f.n.
Art.3. Serviciul Public Administrare Zone de Agrement administrează, gestionează și utilizează bunuri mobile și imobile, din patrimoniul municipiului Arad, pe bază de inventar și protocol de predare - primire.
Art.4. (1)Serviciul Public Administrare Zone de Agrement are în vedere respectarea și îndeplinirea următoarelor cerințe:
a) securitatea serviciului furnizat/prestat;
b) continuitatea serviciului din punct de vedere cantitativ și calitativ;
c) adaptabilitatea serviciului la cerințele comunităților locale;
d) accesul liber la serviciul și la informațiile referitoare la acestea;
e) tarifarea echitabilă a serviciului furnizat/prestat;
f) consultarea locuitorilor cu privire la organizarea, exploatarea și funcționarea serviciului de administrare a domeniului public și privat.
(2)Personalul Serviciului Public Administrare Zone de Agrement, al cărui angajator este Primarul Municipiului Arad, are calitatea de personal contractual, cu excepția a două posturi publice, unul de conducere și unul de execuție. Raporturile de muncă ale personalului angajat sunt reglementate de prevederile Codului Muncii (Legea nr.53/2003), Legea 188/1999, republicată, privind Statutul funcționarilor publici, și completate prin acte normative specifice aplicabile funcționarilor publici și personalului contractual din sectorul bugetar (Legea 7/2004, republicată, privind Codul de conduită al funcționarilor publici și Legea nr.477/ 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual autorități și instituții publice)
(3)Principiile care guvernează conduita profesională a personalului angajat din cadrul Serviciului Public Administrare Zone de agrement, separat pe categorii de personal, sunt următoarele:
a) pentru funcționarii publici:
- legalitate, imparțialitate și obiectivitate;
- transparență;
- eficiență și eficacitate;
- responsabilitate, în conformitate cu prevederile legale;
- orientare către cetățean;
- stabilitate în exercitarea funcției publice;
- subordonare ierarhică.
b) pentru personalul contractual
- supremația constituției și a legii
- prioritatea interesului public
- asigurarea egalității de tratament a cetățenilor în fața autorităților publice
- profesionalismul
- imparțialitatea și independența
- integritatea morală
- libertatea gândirii și a exprimării
- cinstea și corectitudinea
- deschiderea și transparența
(4) Programul de lucru al personalului din cadrul „Serviciul Public de Administrare Zone de Agrement” este de 40 de ore săptămânal, desfășurat în ture, pentru asigurarea continuității. Orele prestate suplimentar vor fi compensate financiar sau cu timp liber corespunzător.

Cap.II Obiectul de activitate
Art.5. Serviciul Public are ca atribuții organizarea, administrarea, exploatarea, amenajarea și întreținerea obiectivelor Ștrandul „Neptun” și Patinoarul artificial din municipiul Arad. Serviciul Public va acționa permanent în vederea îndeplinirii în mod corespunzător a atribuțiilor ce-i revin din legi, ordonanțe, hotărâri și dispoziții.

Cap.III Relații de colaborare
Art.6. În realizarea obiectului de activitate Serviciul Public colaborează cu:
- aparatul de specialitate al primarului
- servicii publice aflate sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad
- instituții și autorități publice

Cap. IV Conducerea, statul de funcții și controlul
Art.7. (1) Serviciul Public se organizează și înființează în cadrul Direcției Baze Sportive, a cărei coordonare a activității e asigurată de către primarul municipiului Arad .
(2) Directorul executiv al Direcției Baze Sportive conduce și coordonează Serviciul Public
(3) Conducerea operativă a Serviciului Public este asigurată de un șef serviciu numit în condițiile legii.
Art.8. (1) Numărul de personal se aprobă de către Consiliul Local, prin hotărâre, la propunerea Primarului. Angajarea personalului se face de către Primar, prin dispoziție, ca urmare a promovării concursului sau altor reglementări legale.
(2) Statul de funcții al Serviciului Public este următorul:
Nr. crt. Funcția Nivel studiilor Clasă Grad Treaptă Nr. posturi
1 Șef serviciu S superior I 1 1
2 Consilier S principal I 3 1
3 Inspector specialitate S III 1
4 Inspector M IA 1
5 Referent M IA 8
6 Referent M I 1
7 Referent M II 3
8 Muncitor calificat M,G I 3
9 Muncitor calificat M,G V 1
10 Muncitor calificat M,G VI 1
TOTAL 21




Art.9. Salarizarea se stabilește potrivit legislației, aplicabilă funcționarilor publici și personalului contractual din sectorul bugetar.
Art.10. Controlul se poate exercita din oficiu sau la sesizare, pe baza dispoziției emisă de primar.

Cap. V. Administrarea Zonelor de Agrement
Art.11. (1) Serviciul Public Administrare Zone de Agrement va asigura administrarea, organizarea și întreținerea pe obiective, având următoarele atribuții:
 asigură încasarea contravalorii serviciilor pe care le prestează (plata biletelor și abonamentelor, chirii, utilități);
 asigură eliberarea și controlul biletelor și abonamentelor;
- execută lucrări de întreținere și reparații;
- asigură buna funcționare a instalațiilor sanitare pe toată durata anului, a bazinelor și stației de tratare a apei, a uzinei de frig pe timpul funcționării patinoarului;
- asigură, pe timp de iarnă, formarea și întreținerea gheții pe pista de patinaj și a utilajului de curățat gheață;
- asigură un număr suficient de patine în stare bună de funcționare pentru închiriere
- asigură prin personalul pe care îl are buna desfășurare a activităților și a programului cu publicul privind garderoba, liniștea și siguranța utilizatorilor, curățenia, închiriere și ascuțit patine, fond sonor și gheață de bună calitate prin curățarea ei după fiecare program de patinaj;
- în extrasezon asigură conservarea uzinei de frig și va pregăti suprafața betonată pentru alte activități sportive și de agrement;
- asigură buna desfășurare a altor activități pe pista patinoarului dispuse și aprobate de conducere precum și curățenia în incinta patinoarului;
- asigură paza permanentă a obiectivelor prin personal specializat;
 întocmește Nota de fundamentare pentru aprobarea tarifelor de intrare, închiriere, ascuțit patine, închiriere spații de către Consiliul Local pentru sezonul de iarnă și vară;
 întocmește proiecte de hotărâri pe care le supune dezbaterii și aprobării Consiliului Local, în problemă ce privesc activitatea specifică zonelor de agrement;
 asigură buna circulație a corespondenței și răspunde de soluționarea acesteia;
 asigură baza legală la întocmirea contractelor de achiziții, pentru asigurarea corespunzătoare a întreținerii și investițiilor;
 asigură aprovizonarea cu materiale cu caracter funcțional;
 răspunde de aplicarea NTSM și PSI.
(2) Sumele încasate pe parcursul zilei de funcționare vor fi colectate și depuse la Trezoreria Arad, conform procedurii stabilite în acest sens de către Direcția Venituri.
(3) Casierul întocmește zilnic situația încasărilor și centralizatorul lunar și le predă Serviciului Trezorerie din cadrul Direcției Venituri a Primăriei Municipiului Arad.

Cap. VI Contabilitatea și finanțarea
Art.12 a) Finanțarea cheltuielilor curente de funcționare și exploatare a serviciului se asigură din venituri proprii.
b) Bugetul serviciului este inclus în bugetul municipiului Arad.
c) Evidența contabilă se organizează și se conduce prin direcțiile de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad.
d) Finanțarea lucrărilor de investiții se asigură din următoarele surse:
- fondul de rulment și amortizarea mijloacelor fixe;
- venituri proprii;
- alte surse constituite potrivit legii.
Art.13 Cheltuielile curente pentru asigurarea funcționării propriu-zise a serviciului public, respectiv pentru asigurarea întreținerii reabilitării și exploatării infrastructurii aferente, se asigură prin încasarea de la utilizatori, pe baza tarifelor și prețurilor a unor sume reprezentând contravaloarea serviciului prestat, cu respectarea următoarelor condiții:
- organizarea și desfășurarea pe principii și criterii comerciale și concurențiale a activității prestate;
- reflectarea costului efectiv al prestării serviciului în structura și prețul biletelor;
- ajustarea periodică a prețurilor și tarifelor;
- recuperarea cheltuielilor prin tarife sau prețurile biletelor;
- acoperirea prin tarife și prețul biletelor cel puțin a sumelor investite în cheltuielile curente de funcționare și de întreținere a serviciului public;
- calcularea, înregistrarea și recuperarea uzurii fizice și morale a mijloacelor fixe specifice infrastructurii aferente prin preț și tarif;
Art.14 Investițiile aferente serviciului public se finanțează și se realizează cu respectarea legislației în vigoare privind inițierea, fundamentarea, promovarea și aprobarea investițiilor publice, a legislației privind achizițiile publice de lucrări, bunuri și servicii și cu respectarea dispozițiilor legale referitoare la calitatea și disciplina în construcții, urbanism și amenajarea teritoriului.

Cap. VII Prețuri, tarife
Art.15. a).Nivelul tarifelor se fundamentează pe obiective, pe baza costurilor de exploatare, a costurilor de întreținere și reparații, a amortismentelor aferente capitalului imobilizat în active corporale și necorporale, a ratelor pentru restituirea creditelor, a dobânzilor aferente împrumuturilor contactate și include o cotă pentru crearea resurselor necesare dezvoltării și modernizării infrastructurii edilitar-urbane.
b). Prețurile și tarifele se aprobă de către Consiliul Local al Municipiului Arad, avându-se în vedere și protecția unor categorii sociale defavorizate, care vor beneficia de reduceri sau gratuități.
c). Structura și nivelul prețurilor și tarifelor vor fi stabilite pe obiective, astfel încât:
- să acopere cheltuielile curente de întreținere și exploatare;
- să descurajeze consumul excesiv și risipa;
- să încurajeze exploatarea eficientă a serviciului și protecția mediului;
- să încurajeze investițiile de capital.
d). Metodologia de fundamentare a nivelului prețurilor, precum și cea de aprobare a acestora se stabilesc prin Hotărâri ale Consiliului Local, la propunerea primarului.
Art.16. Serviciul Public Administrare Zone de Agrement are obligația de a aplica prețurile avizate și aprobate, pe obiective, conform procedurii legale. Prețurile și tarifele aprobate trebuie să respecte următoarele cerințe:
- asigurarea exploatării și întreținerii eficiente a bunurilor aparținând domeniului public și privat al municipiului Arad;
- asigurarea prestării serviciului la nivelurile de calitate și la indicatorii de performanță stabiliți de Consiliul Local;
- realizarea unui raport calitate / cost cât mai bun pentru serviciul prestat.

Cap. VIII Dispoziții tranzitorii și finale
Art.17. Personalul permanent, temporar sau detașat în cadrul serviciului este obligat să cunoască și să aplice prevederile prezentului regulament, în exercitarea atribuțiilor, îndeplinirea sarcinilor și desfășurare relațiilor.
Dipozițiile regulamentului se aduc la cunoștiința întregului personal de către conducătorii ierarhici.
Art. 18 Personalul căruia i s-au adus la cunoștiință prezentul regulament și sarcinile de serviciu poartă răspunderea pentru exercitarea incompletă sau necorespunzătoare a atribuțiilor cei revin. Neîndeplinirea atribuțiilor sau neexecutarea sarcinilor încredințate de șeful ierarhic, atrage răspunderea disciplinară, materială sau penală, după caz, precum și diminuarea salarului potrivit reglementărilor în vigoare.
Art. 19(1) Prevederile regulamentului se completează cu cele ale actelor normative în vigoare specifice obiectului de activitate, iar dispozițiile contrare se abrogă..
(2) Modificarea regulamentului se aprobă prin hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Arad.
(3) Prezentul regulament se aplică de la data intrării în vigoare a hotărârii de aprobare a acestuia de către Consiliului Local al Municipiului Arad, dar nu mai târziu de 1 ianuarie 2009.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ SECRETAR
Doina PAUL











































PRIMARUL MUNICIPIULUI ARAD
Nr. ________/ _____________2008



Primarul Municipiului Arad,
Având în vedere:
- prevederile Ordonanței de Guvern nr.71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local aprobată prin Legea nr.3/ 2003
- Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 293/2007 privind modificarea organigramei și a statului de funcții al aparatului de specialitate al Primăriei Municipiului Arad.
- Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. ____/2008, privind aprobarea Studiului de fundamentare a Serviciului Public Administrare Zone de Agrement.
În temeiul prevederilor art. 45 alin. 6 din Legea nr. 215/2001, a administrației publice locale și ale art. 37 alin. 2 din Regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Arad, aprobat prin Hotărârea nr. 137/27.06.2008, îmi exprim inițiativa de promovare a unui proiect de hotărâre cu următorul obiect propunere de aprobare a Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului Public Administrare Zone de Agrement în susținerea căruia formulez următoarea :

EXPUNERE DE MOTIVE

Având în vedere,
 studiului de fundamentare și înființarea Serviciului Public Administrare Zone de Agrement
 faptul că activitățile specifice serviciilor de administrare a domeniului public și privat se organizează și se desfășoară pe baza unui regulament de serviciu precum și a faptului că acest regulament se elaborează și se aprobă de către Consiliul Local .


PROPUN


Adoptarea de către Consiliul Local al Municipiului Arad a unei hotărâri privind :
- aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului Public Administrare Zone de Agrement .



PRIMAR,
ing. Gheorghe Falcă









PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD
DIRECȚIA BAZE SPORTIVE
SERVICIUL ADMINISTRARE ZONE DE AGREMENT
Nr. _________/________________2008

RAPORT
al serviciului de specialitate

Referitor la : expunerea de motive înregistrată cu nr._______/___________2008 a domnului Gheorghe Falcă, primarul municipiului Arad.

Obiect: propunerea spre aprobare a unui proiect de hotărâre cu următorul obiect:
- aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului Public Administrare Zone de Agrement”,
Având în vedere,
- Considerații de ordin general:
Principalele activități edilitar-gospodărești, specifice serviciilor de administrare a domeniului public și privat desfășurate la nivelul municipiului Arad trebuie să asigure în acest domeniul administrarea și exploatarea terenurilor și bazelor sportive, a sălilor de gimnastică, a patinoarelor, etc... sau întreținerea și exploatarea lacurilor de agrement, a ștrandurilor aparținând domeniul public al localităților.
Venind în întâmpinarea nevoilor publicului de a beneficia de servicii publice de agrement autoritățile au înființat, pe rând, Serviciul Public Administrare Ștrand Neptun și Serviciul Public Administrare Patinoar artificial în municipiul Arad
În incinta ștrandului sunt amplasate următoarele obiective :
 zonă verde amenajată pentru plajă și locuri de joacă pentru copii, alei pietonale , drumuri de acces asfaltate și o parcare amenajată ;
 bazine de înot și stație de tratare a apei;
 pavilioane (corpuri) cu cabine , sub care există amenajate spații comerciale de alimentație publică și biroul administrativ al ștrandului ;
- amenajări de terase deschise și acoperite , aflate în extinderea spatiilor comerciale ;
- alte construcții aprobate prin HCLM Arad ;
- căsuțe de tip camping, amplasate în zona de est și centrală a ștrandului ;
- terenuri amenajate pt. activități sportive ;
 grup sanitar , pentru bărbați și femei;
În incinta Patinoarului artificial sunt amplsate următoarele obiective:
 corp clădire;
 patinoar în suprafață de 1800 mp;
 căsuțe pentru desfăurarea activități de alimentație publică, vânzări materiale sportive, exclusiv închirierii;
 parcare în incinta patinoarului cât și în exterior.
Aceste obiective trebuiesc organizate, administrate și întreținute pentru a asigura continuitate motiv pentru care se impune înființarea unui serviciu unic care să funcționeze pe baza unui regulament.

- Considerații juridice:

Propunerea de aprobare a Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului Public Administrare Zone de Agrement se face în conformitate cu :
-hotărâre Consiliului Local privind aprobarea Studiului de fundamentare și înfințarea Serviciului Public Administrare Zone de Agrement, organizat ca instituție publică de interese local fără personalitate juridică .
- prevederile art.1, alin.(1) din HCLMA 293/2007 cu privire la modificarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad ;
 prevederile OGR 71/29.08.2002, privind organizarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, aprobată prin Legea 3/2002;
- art. 3, alin. 1 lit.b, c, l prevede că, ,,(1) Serviciile de administrare a domeniului public și privat sunt destinate satisfacerii unor nevoi ale comunităților locale, contribuie la ridicarea gradului de civilizație și confort al acestora și grupează activități edilitar-gospodărești și acțiuni de utilitate și interes public local având ca obiect:
b) amenajarea și întreținerea zonelor vezi, a parcurilor și grădinilor publice, a terenurilor de sport, a locurilor de agrement și a terenurilor de joacă pentru copii;
c) amenajarea, întreținerea și exploatarea lacurilor, a ștrandurilor și a bazelor de odihnă și tratament;
l) înființarea, organizarea și exploatarea băilor publice, a sălilor de gimnastică și fizioterapie, a sălilor și terenurilor de sport, a patinoarelor, pârtiilor și instalațiilor de schi și transport pe cablu, a campingurilor,,;
- art. 5, punctul 3, lit. e și j prevede că,,, Principalele activități edilitar-gospodărești, specifice serviciilor de administrare a domeniului public și privat, desfășurate la nivelul comunelor, orașelor, municipiilor, județelor și municipiului București, trebuie să asigure:
3. În sectorul administrării domeniului public și privat:
e) administrarea și exploatarea terenurilor și bazelor sportive, a sălilor de gimnastică, sălilor de gimnastică medicală și fizioterapie, a patinoarelor și instalațiilor de schi și transport pe cablu, a bazelor de odihnă și agrement din jurul localităților, a campingurilor etc.;
j) întreținerea și exploatarea lacurilor de agrement, a ștrandurilor și a celorlalte lacuri și bălți aparținând domeniului public al localităților,,;
- art. 10, alin.3 și 4 prevede că, ,, (3) Indiferent de forma de gestiune adoptată, activitățile specifice serviciilor de administrare a domeniului public și privat se organizează și se desfășoară pe baza unui caiet de sarcini și a unui regulament de serviciu, prin care se stabilesc nivelurile de calitate și indicatorii de performanță ai serviciilor, condițiile tehnice, raporturile operator-utilizatori, precum și modul de tarifare, facturare și încasare a contravalorii serviciilor furnizate/prestate.
(4) Caietul de sarcini și regulamentul de serviciu se elaborează și se aprobă de consiliile locale ale comunelor, orașelor, municipiilor și sectoarelor municipiului București, consiliile județene și/sau de Consiliul General al Municipiului București în conformitate cu regulamentul-cadru al serviciilor de administrare a domeniului public și privat, aprobat prin hotărâre a Guvernului,,;
- prevederile HGR 955/15.06.2004 pentru aprobarea reglementărilor - cadru de aplicare a OGR 71/2002, privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local;
 art. 5, care prevede că,,, Înființarea, organizarea, coordonarea și reglementarea serviciilor de administrare a domeniului public și privat constituie obligația exclusivă a autorităților administrației publice locale, iar monitorizarea și controlul funcționării și gestionării acestora intră în atribuțiile și responsabilitatea exclusivă ale acestor autorități.
 Art. 7 prevede că, ,,La elaborarea și aprobarea regulamentelor de organizare și funcționare a serviciilor de administrare a domeniului public și privat se vor avea în vedere respectarea și îndeplinirea principiilor înscrise în Ordonanța Guvernului nr. 71/2002, aprobată cu modificări prin Legea nr. 3/2003.
 art. 9, lit. a-f care prevede că,,,Activitățile edilitar-gospodărești specifice serviciilor de administrare a domeniului public și privat vor asigura:
a) satisfacerea cerințelor și nevoilor de utilitate publică ale comunităților locale;
b) continuitatea serviciului;
c) ridicarea continuă a standardelor și a indicatorilor de performanță ai serviciilor prestate;
d) dezvoltarea și modernizarea infrastructurii edilitar-urbane a unităților administrativ-teritoriale;
e) protecția și conservarea mediului natural și construit;
f) menținerea condițiilor sanitare în conformitate cu normele de igienă și sănătate publică,,..
- art. 13 alin. 1 prevede că, ,,În sistemul gestiunii directe desfășurarea activităților specifice serviciilor de administrare a domeniului public și privat se va realiza pe baza unui regulament de organizare și funcționare aprobat de consiliile locale, consiliile județene sau de Consiliul General al Municipiului București, după caz. Regulamentul de organizare și funcționare propriu va fi elaborat în conformitate cu prevederile prezentului regulament-cadru,,.
Față de cele de mai sus considerăm oportună adoptarea unei hotărâri pentru aprobarea „Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului Public Administrare Zone de Agrement,,


SEF SERVICIU ZONE DE AGREMENT
Alin POP

[ Înapoi ]

Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
24




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved