M I N U T A
Ședinței extraordinare
din data de 17.12.2021
Nr. 96.164/20.12. 2021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
Ședinței extraordinare
din data de 17.12.2021
Nr. 96.164/20.12. 2021
La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 17 decembrie 2021 au fost prezenți 23 de consilieri din 23 în funcție.
Ședința a început la ora 10,00 și s-a încheiat la ora 11,48.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Cristian-Aurel GALEA.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, domnul viceprimar Ilie Cheșa, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului, dl. Sorin Ciurariu, arhitect-șef, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dl. Marcel Hodor, consilier, Serviciul Edilitar și Dezvoltare Mediu Urban, dna Stelica Șerban, consilier juridic, Serviciul Juridic Contestații, dna Olimpia Stoica, șef serviciu Serviciul Buget, dna Sandra Dinulescu, director executiv al Direcției Construcții și Dezvoltare Urbană, dna Ioana Nicoară, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dl. Ivanov Dan Ervin, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dl. Kristian Varjasi, referent, Cabinet Primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Andrei Răzvan Vermeșan, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dna Pecican Corina-Rodica - președintele Comisiei pentru identificare, evaluare și stabilirea stării tehnice/de fapt a clădirilor/terenurilor neîngrijite din imobilele situate în Municipiul Arad, dna Szabo Daniela - Adriana - membru al aceleiași comisii, dna Consuela Avram, șef serviciu, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Doris Micu, consilier, Compartiment Asistență Juridică și Tehnică, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dna Sorina Groza, inspector de specialitate, Cabinet Primar, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Marinel Blaj, referent, Cabinet Primar, dna Ralu Cotrău, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dl. Cristian Todinca, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Oana Pârvulescu, director general al Serviciului Public de Interes Local „Direcția de Asistență Socială Arad”, dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dna Marta Uivărășan, director economic la SC CET Hidrocarburi SA Arad;
- cetățeni interesați: dna Daniela Ursachi, „SC Tara Plan SRL” – proiectant, dl. Daniel Sas, invitat, dl. Ovidiu Mihăieș, director al Liceului Teologic Baptist „Alexa Popovici” Arad, dl. Vladimir Cusursuz, profesor în cadrul aceluiași liceu, dl. Isac Mita, reprezentant SC „8IMO” SRL, dl. Emanuel Mariș, cetățean interesat.
- presa: dna Bognar Tunde Maria – „Nyugati Jelen”, Raluca Medelean - „Special” Arad.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 13.12.2021, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 2.820/13.12.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 13.12.2021, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 13.12.2021, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
|