Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73895939
 

Minutele Şedinţelor Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 15-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

M I N U T A Ședinței extraordinare din data de 23.11.2021 Nr. 90.194/25.11.2021






R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL

M I N U T A
Ședinței extraordinare
din data de 23.11.2021
Nr. 90.194/25.11.2021

La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 23 noiembrie 2021 au fost prezenți 22 de consilieri din 23 în funcție.
A absentat: domnul consilier Costea Ioan.
Ședința a început la ora 15,00 și s-a încheiat la ora 16,00.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Ilie CHEȘA.
Au participat din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dl. viceprimar Ilie Cheșa, dna Lilioara Stepanescu – secretar general, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect-șef, dna Sandra Dinulescu, director executiv, Direcția Construcții și Dezvoltare Urbană, dna Ioana Nicoară, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Cristian Mețcaș, consilier, Compartiment Guvernanță Corporativă, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dna Doris Micu, consilier, Compartiment Asistență Juridică și Tehnică, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dna Linda Ocenic, șef Birou Evidență și Administrare Domeniul Privat, dl. Corneliu Neamțiu, consilier, Compartimntul Guvernanță Corporativă, dna Simona Plop, consilier, Compartimentul Guvernanță Corporativă, dna Ralu Cotrău, consilier Compartiment Relații Mass-Media, dna Oana Blaghi, inspector de specialitate, Cabinet Primar, dl. Cristian Todinca, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dna Consuela Avram, șef serviciu, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Solya Emilia, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Daniela Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dna Lucia Bulboacă, șef serviciu – Serviciul Public de Interes Local “Direcția de Asistență Socială Arad”, dna Kiss Carina, consilier - Serviciul Public de Interes Local “Direcția de Asistență Socială Arad”, dna Ana Maria Varga, consilier în cadrul Serviciul Public de Interes Local “Direcția de Asistență Socială Arad”, dl. Doru Orban, manager - Filarmonica Arad, dl. Stelian Nistor, director general al S.C. Tîrguri, Oboare, Piețe S.A. Arad, dl. Ovidiu Ilie – director executiv – Asociația de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad,
- alți participanți conform Legii nr. 52/2003, republicată: dl. av.Sasu Alexandru Ioan, cetățean interesat, dna Nicoară Eugenia Ioana, cetățean interesat, dl. Polyanki Tiberiu – reprezentant B.C.A. Arad;
- presa: dna Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, dna Bognar Tunde Maria – „Nyugati Jelen”, dna Diana Duțu – „Aradon”/”Jurnal Arădean”, dl. Sârb Ciprian Vlad – „Arădeanul.info”, Kovacs Claudiu – „Arădeanul”, Gavra Claudia – „Arq”, Liliana Pădureț – „Joy F.M” .
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 19.11.2021, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 2711/19.11.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 19.11.2021, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 19.11.2021, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:


[Vizualizare PDF]  [Continuare]  

...Înapoi la listă
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
16




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved