M I N U T A
Ședinței ordinare
din data de 1.11.2021
Nr. 84.326/3.11.2021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
Ședinței ordinare
din data de 1.11.2021
Nr. 84.326/3.11.2021
La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 1 noiembrie 2021 au fost prezenți 21 de consilieri din 23 în funcție.
Au absentat: domnul consilier Bognar Levente și domnul consilier Szabo Mihai.
Ședința a început la ora 11,43 și s-a încheiat la ora 13,20.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Ilie CHEȘA.
Au participat din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect-șef, dna Ioana Nicoară, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dna Olimpia Stoica, șef serviciu, Serviciul Buget, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Ioana Albu, șef birou, Biroul Juridic, Contestații, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Mihaela Balaș, șef serviciu, Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Public, dl. Cristian Mețcaș, consilier, Compartiment Guvernanță Corporativă, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dna Consuela Avram, șef serviciu, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Doris Micu, consilier, Compartiment Asistență Juridică și Tehnică, dl. Marinel Blaj, referent, Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dl. Cristian Todinca, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Daniela Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dna Oana Pârvulescu, director general – Serviciul Public de Interes Local “Direcția de Asistență Socială Arad”, dna Mariana Szucs – director - Centrul Social Cantina Municipală Arad, dl. Bogdan Costea, manager, Teatrul Clasic “Ioan Slavici” Arad, dl. Doru Orban, manager - Filarmonica Arad, dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dl. Victor Ciulean, director general – SC CET Hidrocarburi SA Arad, dl. Nicolae Mehelean, director general - SC Recons SA Arad, dl. Stelian Nistor, director general al S.C. Tîrguri,Oboare, Piețe S.A. Arad;
- alți participanți: - dl. Ionel Bulbuc, vicepreședinte al Consiliului Județean Arad, dl. Mariș Petru, cetățean interesat, dna Ursachi Daniela, proiectant “TaraPlan”, dl. Sas Daniel, cetățean interesat, dl. Chrapan Mihaiela Claudia, beneficiar PUZ Subcetate – str Cetății nr. 16, dl. Nemeș Valentin, cetățean interesat, dna Jurca Daniela, cetățean interesat, dl. Gașpar Cristian, student practicant, dl. Mîrza Horațiu Bogdan, cetățean interesat, dna Cuvineanu Iudita, Societatea Națională de Cruce Roșie – Filiala Arad;
- presa: dna Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, dna Bognar Tunde Maria – „Nyugati Jelen”, dna Diana Duțu – „Aradon”/”Jurnal Arădean”, dl. Sârb Ciprian Vlad – „Arădeanul.info”, Kovacs Claudiu – „Arădeanul”, Gavra Claudia – „Arq” .
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 26.10.2021, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 2547/26.10.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 26.10.2021, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 26.10.2021, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
|