M I N U T A
Ședinței ordinare
din data de 27.09.2021
Nr.74.909/28.09.22021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
Ședinței ordinare
din data de 27.09.2021
Nr.74.909/28.09.22021
La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 27 septembrie 2021 au fost prezenți 22 de consilieri din 23 în funcție consilierii. A absentat dl. consilier Andrei Korodi.
Ședința a început la ora 14,43 și s-a încheiat la ora 16,05.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Ilie CHEȘA.
Au participat: din partea executivului: dl. viceprimar Lazăr Faur (înlocuitor de drept al primarului, conform Dispoziției nr. 2350/24.09.2021 a Primarului Municipiului Arad), dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului, dl. Sorin Ciurariu, arhitect-șef, dna Sandra Dinulescu, director executiv, Direcția Construcții și Dezvoltare Urbană, dna Ioana Nicoară, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dna Olimpia Stoica, șef serviciu, Serviciul Buget, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Ioana Albu, șef birou, Biroul Juridic, Contestații, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Lucian Palcu, șef birou, Biroul Energetic, dl. Adrian Toma, director general, Direcția Generală Poliția Locală Arad, dl. Sorin Contraș, șef serviciu, Serviciul Juridic, Contencios, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dna Ralu Cotrău, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dl. Cristian Todinca, referent, Compartimentul Relații Mass -Media, dna Adriana Sobaru, șef serviciu, Serviciul Resurse Umane, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Florentina Stana, consilier juridic, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- Agenți economici și instituții culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: - dna Daniela Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dna Oana Pârvulescu director general - Serviciul Public de Interes Local „Direcția de Asistență Socială Arad”, dna Kiss Carina, consilier în cadrul aceleiași instituții, dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dl. Faur Andrei – Nik, angajat SC Compania de Trasnport Public SA Arad, dl. Nicolae Mehelean, director general al SC RECONS SA, dna Marta Uivărășanu, director economic al SC CET SA Arad;
- presa: Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Lucian Șerban – „Arq.ro”, Bognar Tunde Maria – „Nyugati Jelen”, Diana Duțu – „Aradon”/”Jurnal Arădean”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 21.09.2021 a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 2320//21.09.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 21.09.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 21.09.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
|