M I N U T A
Ședinței extraordinare
din data de 2.08.2021
Nr. 59.815/2.08.2021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
Ședinței extraordinare
din data de 2.08.2021
Nr. 59.815/2.08.2021
La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 2 august 2021 au fost prezenți 19 consilieri din totalul de 23 consilieri în funcție. Doamna consilier Antoanela Naaji și-a exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv prin platforma on-line de videoconferință (Zoom Meeting). Au absentat: dl. consilier Dorian Curcanu (concediu de odihnă), dl. consilier Levente Bognar, dl. consilier Andrei Korodi (concediu de odihnă), dna consilier Daniela Săbău).Ședința a început la ora 12,00 și s-a încheiat la ora 12,29.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Codrin-Dacian VLAD.
Au participat: din partea executivului: dl. viceprimar Lazăr Faur (delegat primar, conform Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr.1603/22.07.2021), dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului, dl. Bogdan Boca, administrator public, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dna Claudia Macra, director executiv al Direcției Comunicare, dna Eliza Barbura, director executiv, Direcția Autorizare și Guvernanță Corporativă, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Sorin Contraș, șef serviciu, Serviciul Juridic, Contencios, dna Mihaela Balaș, șef serviciu, Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Public, dna Linda Ocenic, șef serviciu, Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Privat, dna Alina Toma, șef birou, Biroul Cadastru Intravilan și Carte Funciară, dl. Lucian Sălăjan, consilier juridic, Biroul Cadastru, Intravilan și Carte Funciară, dna Elisabeta Tamaș, consilier, Serviciul Fond Locativ, dl. Alex Popa, referent, Biroul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Biroul Relații Mass -Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Cristian Todinca, referent, Biroul Relații Mass-Media, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu
Alți participanți:
- presa: Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Diana Duțu -„Aradon”/”Jurnal Arădean, Claudia Gavra - „Arq”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 29.07.2021 a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 1648/28.07.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 29.07.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 28.07.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
|