M I N U T A
ședinței extraordinare
din data de 18.08.2021
La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 18 august 2021 au fost prezenți 21 consilieri locali din totalul de 23 consilieri locali în funcție. Dl Faur Lazăr și dl Curcanu Dorian-Florin și-au exprimat voturile prin mijloace electronice, respectiv prin platforma on-line de videoconferiță Zoom Meeting. Au absentat: dl. Korodi Dan-Andrei și dl Szabo Mihai.
Ședința a început la ora 15,30 și s-a încheiat la ora 16,28.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Codrin-Dacian VLAD.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur (on-line), dna Lilioara Stepanescu - Secretar General al Municipiului Arad, dl.Bogdan Boca - administrator public, dna Liliana Florea - director executiv al Direcției Edilitare, dl. Ștefan Szuchanszki - director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Andreea Stoica – consilier juridic Serviciul Resurse Umane, dl. Corneliu Neamțiu – șef serviciu Serviciul Socități Comerciale, dna Sandra Dinulescu – șef serviciu Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Ioana Nicoară – consilier Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dl. Alexandru Popa - consilier Cabinet Primar, dna Consuela Avram – șef serviciu Serviciul Relații Externe, Protocol, dl. Mihai Mitrofan - Serviciul Relații Externe, Protocol, dna Ralu Cotrău – șef birou Biroul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca - consilier Biroul Relații Mass-Media, dl. Denis Bot - consilier Cabinet Primar, dl. Kristian Varjasi - consilier Cabinet Primar, dna Monica Czibrik – șef serviciu Serviciul Administrație Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic Serviciul Administrație Publică locală, dna Florina Ispas – consilier, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu - consilier, dl. Vlad Baciu – consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu - consilier juridic și dna Doris Micu - consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- agenți economici și instituții culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad; dna Daniela Pădurean-Andreica - director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dl. Godja Claudiu – director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dna Mateuț Aurica – director economic al SC Compania de Transport Public SA Arad, dna Chebeleu Laura – economist SC Compania de Transport Public SA Arad,;
- presa: dna. Diana Duțu – „Aradon”, dl. Lucian Șerban - „Arq.ro”, dna. Bognar Tunde - „Arq.ro” și dna. Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”.
- alți participanți: dl. avocat Hosszu Silvestru – cetățean interesat, dl. Hanaș Adrian Mihai – cetățean interesat și dl. Nemeș Valentin - cetățean interesat.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 13.08.2021 a Dispoziției nr. 1773/13.08.2021 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a acestei dispoziții, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 13.08.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 13.08.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
|