Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73918224
 

Minutele Şedinţelor Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 15-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

M I N U T A ședinței ordinare din data de 22.07.2021 Nr.57.634 /26.07.2021






R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL

M I N U T A
ședinței ordinare
din data de 22.07.2021
Nr.57.634 /26.07.2021

La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 22 iulie 2021 au fost prezenți 23 de consilieri din totalul de 23 consilieri în funcție. Doamna consilier Săbău Daniela și-a exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv prin platforma on-line de videoconferință (Zoom Meeting). Ședința a început la ora 10,00 și s-a încheiat la ora 12,34.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Codrin-Dacian VLAD.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect - șef al municipiului, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dl. Szuchanszki Ștefan - director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Adrian Toma – director general, Direcția Generală Poliția Locală Arad, dna Claudia Macra, director executiv al Direcției Comunicare, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Sorina Ila – director executiv al Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Arad, dna Eliza Barbura, director executiv, Direcția Autorizare și Guvernanță Corporativă, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dna Sobaru Adriana, șef serviciu, Serviciul Resurse Umane, dl. Iulian-Ovidiu Găină, șef serviciu, Serviciul Întreținere și Reparații Căi de Comunicații Terestre, dl. Ovidiu Balaș, șef Serviciu Edilitar, dl. Adrian Șiclovan, consilier, Serviciul Edilitar, dna Oana Oprean, șef serviciu, Serviciul Baze Sportive, dna Delia Anghel, consilier, Serviciul Baze Sportive, dl. Sorin Munteanu, șef serviciu, Serviciul Monitorizare Strategii, dna Oana Blaghi, inspector de specialitate, Cabinet Primar, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dna Sandra Dinulescu, șef serviciu, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dl. Ervin Ivanov, consilier Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Ioana Bărbătei, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Doris Micu, consilier, Compartimentul Asistență Juridică, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dl. Alexandru Popa, referent, Biroul Relații Mass-Media, dl. Cristian Todinca, referent, Biroul Relații Mass-Media, dna Monica Joldea, șef serviciu, Serviciul Date Urbane și Spațiale, Evidență Construcții, dna Edita Dekany, șef serviciu, Serviciul Evidență Inventar și Gestiune, Administrativ, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Ispas Florina, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local: dna Daniela Pădurean Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură, dna Lucia Bulboacă, șef serviciu, Serviciul Autoritate Tutelară -Direcția de Asistență Socială Arad, dna Kiss Carina, consilier, Compartimentul Resurse Umane - Direcția de Asistență Socială Arad, dna Szucs Mariana, director executiv, Centrul Social Cantina Municipală Arad, dl. Bogdan Costea, manager – Teatrul Clasic „Ioan Slavici” Arad, dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dl. Stelian Nistor director general al SC Tîrguri, Oboare, Piețe SA Arad, dl. Ovidiu Dragoman, șef Departament operațional al SC Recons SA Arad, dl. Daniel Bogoșel, director general al SC CET Arad SA;
- alții: dl Cristian Cicalău, coordonator punct de lucru Arad - SC Retim Ecologic Service SA, dl Ovidiu Petoi, director operațional SC Retim Ecologic Service SA, dl. Andrei Popescu, șef serviciu implementare proiecte - SC F.C.C. ENVIRONMENT SRL, dl. Emanuel Mariș - reprezentant SC FCC ENVIRONMENT SRL, dl. Adrian Tăședan – director executiv - ADIACJA, dl. Marius Sfârâilă, director executiv al CNCFR SA Arad, dna Oana Țolea, consilier juridic ADI SIGD;
- presa: Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Diana Duțu -„Aradon”/”Jurnal Arădean, Bognar Tunde - „Nyugati Jelen”, Anita Bolcaș – „Arădeanul Info”, Claudia Gavra - „Arq”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 16.07.2021 a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 1576/16.07.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 16.07.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 16.07.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:


[Vizualizare PDF]  [Continuare]  

...Înapoi la listă
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
18




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved