M I N U T A
ședinței ordinare
din data de 22.07.2021
Nr.57.634 /26.07.2021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
ședinței ordinare
din data de 22.07.2021
Nr.57.634 /26.07.2021
La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 22 iulie 2021 au fost prezenți 23 de consilieri din totalul de 23 consilieri în funcție. Doamna consilier Săbău Daniela și-a exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv prin platforma on-line de videoconferință (Zoom Meeting). Ședința a început la ora 10,00 și s-a încheiat la ora 12,34.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Codrin-Dacian VLAD.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect - șef al municipiului, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dl. Szuchanszki Ștefan - director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Adrian Toma – director general, Direcția Generală Poliția Locală Arad, dna Claudia Macra, director executiv al Direcției Comunicare, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Sorina Ila – director executiv al Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Arad, dna Eliza Barbura, director executiv, Direcția Autorizare și Guvernanță Corporativă, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dna Sobaru Adriana, șef serviciu, Serviciul Resurse Umane, dl. Iulian-Ovidiu Găină, șef serviciu, Serviciul Întreținere și Reparații Căi de Comunicații Terestre, dl. Ovidiu Balaș, șef Serviciu Edilitar, dl. Adrian Șiclovan, consilier, Serviciul Edilitar, dna Oana Oprean, șef serviciu, Serviciul Baze Sportive, dna Delia Anghel, consilier, Serviciul Baze Sportive, dl. Sorin Munteanu, șef serviciu, Serviciul Monitorizare Strategii, dna Oana Blaghi, inspector de specialitate, Cabinet Primar, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dna Sandra Dinulescu, șef serviciu, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dl. Ervin Ivanov, consilier Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Ioana Bărbătei, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Doris Micu, consilier, Compartimentul Asistență Juridică, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dl. Alexandru Popa, referent, Biroul Relații Mass-Media, dl. Cristian Todinca, referent, Biroul Relații Mass-Media, dna Monica Joldea, șef serviciu, Serviciul Date Urbane și Spațiale, Evidență Construcții, dna Edita Dekany, șef serviciu, Serviciul Evidență Inventar și Gestiune, Administrativ, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Ispas Florina, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local: dna Daniela Pădurean Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură, dna Lucia Bulboacă, șef serviciu, Serviciul Autoritate Tutelară -Direcția de Asistență Socială Arad, dna Kiss Carina, consilier, Compartimentul Resurse Umane - Direcția de Asistență Socială Arad, dna Szucs Mariana, director executiv, Centrul Social Cantina Municipală Arad, dl. Bogdan Costea, manager – Teatrul Clasic „Ioan Slavici” Arad, dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dl. Stelian Nistor director general al SC Tîrguri, Oboare, Piețe SA Arad, dl. Ovidiu Dragoman, șef Departament operațional al SC Recons SA Arad, dl. Daniel Bogoșel, director general al SC CET Arad SA;
- alții: dl Cristian Cicalău, coordonator punct de lucru Arad - SC Retim Ecologic Service SA, dl Ovidiu Petoi, director operațional SC Retim Ecologic Service SA, dl. Andrei Popescu, șef serviciu implementare proiecte - SC F.C.C. ENVIRONMENT SRL, dl. Emanuel Mariș - reprezentant SC FCC ENVIRONMENT SRL, dl. Adrian Tăședan – director executiv - ADIACJA, dl. Marius Sfârâilă, director executiv al CNCFR SA Arad, dna Oana Țolea, consilier juridic ADI SIGD;
- presa: Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Diana Duțu -„Aradon”/”Jurnal Arădean, Bognar Tunde - „Nyugati Jelen”, Anita Bolcaș – „Arădeanul Info”, Claudia Gavra - „Arq”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 16.07.2021 a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 1576/16.07.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 16.07.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 16.07.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
|