M I N U T A
ședinței extraordinare
din data de 18.06.2021
Nr. 49.053/22.06.2021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
ședinței extraordinare
din data de 18.06.2021
Nr. 49.053/22.06.2021
La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 18 iunie 2021 au fost prezenți 22 consilieri din 23 în funcție (domnul consilier Mayer Siegfrid și-a exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv prin platformă on-line de videoconferință (Zoom Meeting). A absentat domnul consilier Ioan-Cătălin Costea (concediu de odihnă).
Ședința a început la ora 10,00 și s-a încheiat la ora 10,40.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Codrin-Dacian VLAD.
Au participat: din partea executivului: dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu - Secretar General al Municipiului Arad, dl. Bogdan Boca, administrator public, dna Liliana Florea, director executiv – Direcția Edilitară, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dl. Alexandru Popa – referent, Biroul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca – consilier, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dna Mihaela Balaș, șef serviciu, Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Public, dna Linda Ocenic, șef serviciu, Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Privat, dl. Lucian Sălăjan, consilier juridic, Biroul Cadastru, Intravilan și Carte Funciară, dl. Dan Filip, consilier juridic, Serviciul Juridic, Contencios, dl. Corneliu Neamțiu, șef serviciu, Serviciul Societăți Comerciale, dl. Daniel Pruteanu, consilier, Serviciul Dezvoltare Imobile, dna Oana Blaghi, inspector de specialiate, Cabinet Primar, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Mirela Sonyi - consilier juridic, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Carmen Popa - consilier, în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dl. Sorin-Daniel Bogoșel, director general al SC CET SA Arad, dl Bogdan Costea, manager - Teatrul Clasic „Ioan Slavici” Arad.
- presa: Bognar Tunde - „Nyugati Jelen”, Lucian Șerban – „Arq”, Diana Duțu – „Aradon/Jurnal Arădean”.
- alții: dl. Măduța Marinel, profesor Liceul Tehnologic „Aurel Vlaicu”, dna Țăruș Doina, profesor Liceul Tehnologic „Aurel Vlaicu”, Andra Daniela, Liceul Tehnologic „Aurel Vlaicu”, dna Tiroga Mihaela, profesor Liceul Tehnologic „Aurel Vlaicu”, dl. Tulcan Florian, profesor Liceul Tehnologic „Aurel Vlaicu”, dna Ban Emilia, profesor „Liceul Tehnologic „Aurel Vlaicu”, dna Iuhasz Adelina Maria, profesor Liceul Tehnologic „Aurel Vlaicu”, dna Ilona Eniko, profesor Liceul Tehnologic „Aurel Vlaicu”, dl. Teodor Cornea, profesor Liceul Tehnologic „Aurel Vlaicu” Arad, dl. Popovici Sorin, reprezentant Liceul „Henri Coandă” (membru în Consiliul Profesoral), dl. Ilin Dușan, lider de sindicat Liceul „Henri Coandă” Arad.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 14.06.2021 a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 1316/14.06.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 14.06.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 14.06.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
|