M I N U T A
ședinței ordinare
din data de 13.05.2021
Nr. 39.111/17.05.2021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
ședinței ordinare
din data de 13.05.2021
Nr. 39.111/17.05.2021
La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 13 mai 2021 au fost prezenți 23 consilieri din 23 în funcție (domnul consilier Vlad Codrin și-a exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv printr-o platformă on-line de videoconferință (Zoom Meeting). Ședința a început la ora 11,00 și s-a încheiat la ora 12,10.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Mihai SZABO.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu - Secretar General al Municipiului Arad, dl. Bogdan Boca, administrator public, dna Claudia Macra, director executiv al Direcței Comunicare, dl. Sorin Ciurariu, arhitect-șef, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dl. Szuchanszki Ștefan - director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Adrian Toma, director general al Direcției Generale Poliția Locală Arad, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Portaru Elena, director executiv – Direcția Tehnică, dna Ioana Albu, șef serviciu, Serviciul Juridic, Contestații, dna Liliana Florea, director executiv – Direcția Edilitară, dna Magda Matzek, consilier, Serviciul Contabilitatea Bugetului General, Datorie Publică, dna Ioana Bărbătei, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dl. Alexandru Popa – referent, Biroul Relații Mass-Media, dl. Adrian Barbeș – referent, Cabinet Primar, dl. Florin Marușca – consilier, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dna Solya Emilia, consilier Serviciul Relații Externe, Protocol, dl. Denis Bot – consilier, Cabinet Primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dna Oana Blaghi – inspector de specialitate, Cabinet Primar, dna Groza Sorina, inspector de specialitate, Cabinet Primar, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Florina Ispas – consilier, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Mirela Sonyi - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Doris Micu - consilier, în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Lucia Bulboacă, șef serviciu, Serviciul Autoritate Tutelară - Serviciul Public de Interes Local “Direcția de Asistență Socială Arad”, dl. Sorin Mocuța, șef serviciu, Serviciul Public de Interes Local „Direcția de Asistență Socială Arad”, dna Karina Kiss, consilier, Serviciul Public de Interes Local Direcția de Asistență Socială Arad, dl. Nicolae Mehelean, director general al SC Recons SA Arad, dl. Stelian Nistor, director general al SC Târguri, Oboare, Piețe SA Arad, dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dna Angelica Mateuț, director economic al SC Compania de Transport Public SA Arad, dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dna Marta Uivărășanu, contabil șef al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dl. Cosmin Șerb, șef departament – SC Gospodărirea Comunală SA Arad, dna Livia Dolog, șef Serviciu Financiar - Contabilitate Teatrul Clasic „Ioan Slavici” Arad, dl. Ovidiu Ilie, director executiv al A.D.I. Transport Arad.
- presa: Bognar Tunde - „Nyugati Jelen”, Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Adriana Barbu – „Aradon”/”Jurnal Arădean”, Claudiu Kovacs – „Arădeanul”, Lucian Șerban – „Arq”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 7.05.2021 a Dispoziției nr.999/7.05.2021 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 7.05.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 7.05.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
|