Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 73953712
 

Minutele Şedinţelor Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 15-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

M I N U T A ședinței extraordinare din data de 22.02.2021


La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 22 februarie 2021, au fost prezenți 23 consilieri din 23 în funcție ( dl. consilier Decebal Fordon și-a exprimat votul on line, întrucât este spitalizat și nu a putut participa fizic la ședință).
Ședința a început la ora 15,43 și s-a încheiat la ora 15,45.
Ședința a fost condusă de către doamna consilier Antoanela NAAJI.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Stepanescu Lilioara - Secretar General al Municipiului Arad, dl. Bogdan Boca - administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect șef, dna Elena Portaru - director executiv al Direcției Tehnice, dna Liliana Florea - director executiv al Direcției Edilitare, dl. Szuchanszki Ștefan - director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dl. Albert Ladislau, director adjunct al Direcției Venituri, dna Olimpia Stoica, șef serviciu, Serviciul Buget, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media dl. Sergiu Potroviță - consilier Biroul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca - consilier Biroul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Denis Bot - consilier Cabinet Primar, dl. Kristian Varjasi - consilier Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș - consilier Cabinet Primar, dna Oana Blaghi - consilier Cabinet Primar, dna Solya Emilia - consilier Serviciul Relații Externe, Protocol, dna Lucia Giurgiu, șef serviciu, Serviciul Investiții, dl. Cristian Mețcaș, consilier, Serviciul Societăți Comerciale, dna Florentina Stana, consilier juridic, Serviciul Administrație Publică locală, dna Florina Ispas - consilier dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Mirela Sonyi - consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu - consilier juridic, dl. Vlad Baciu - consilier juridic, dna Doris Micu - consilier, dna Carmen Popa - consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- agenți economici și instituții culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad; dna Daniela Pădurean-Andreica - director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dl. Doru Orban - manager al Filarmonicii Arad, dl. Claudiu Gojda, director general al S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad, dl. Stelian Nistor, director general al S.C. Târguri, Oboare, Piețe S.A. ”, dna dr. Popa Fira – director Centrul de Îngrijire Persoane Vârstnice, dna Șerban Maria – contabil-șef Centrul de Îngrijire Persoane Vârstnice,,
- presa:dna Diana Duțu – „Aradon”, dna Bognar Tunde - „Arq.ro”, dna Claudia Gavra – „Arq.ro”, dna Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, dna Felicia-Livia Pădureț – „News Ar.ro”,
- alți participanți: dl. Mănăilă Andrei-Cristian - invitat, dna Botlung Simina-Geanina – invitat, dl Florea Constantin - invitat, dna Kovacs Claudia – invitat, Racz Patricia – invitat.


[Vizualizare PDF]  [Continuare]  

...Înapoi la listă
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
20




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved