Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri
|
[ Pune o întrebare ]
Categoria: Principal -> Fara Categorie
Răspunsuri
|
Intrebarea nr. 5074 din data: 31-08-2019 pusa de Nedea Iosif-Sorin : · Am nevoie de o dovadă de deces a bunicilor mei pentru a putea răscumpăra locurile de veci. Unde trebuie să merg și cu ce documente? Vă mulțumesc.
|
Raspuns din data de 12-09-2019 : Stimate domn,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Stare Civila din cadrul institutiei:
Certificatele de deces ale bunicilor se elibereaza de catre Serviciul Stare Civila, Compartiment Arhiva, Palatul Cenad - camera 11, in baza actului de identitate valabil.
Serviciul Informare Cetateni
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 4870 din data: 16-08-2017 pusa de Vladut Denisa : · Se mai dau locuri de casa pentru tineri?
|
Raspuns din data de 24-08-2017 : Stimata doamna,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Municipiul Arad nu mai are posibilitatea de a atribui in folosinta teren conform prevederilor legii nr.15/2003, republicata, ca urmare a punerii in aplicare a prevederilor legilor in domeniul proprietatii.
Serviciul Informare Cetateni
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 4868 din data: 09-08-2017 pusa de Ilica Viorica Petronela : · Buna ziua, am o nelamurire in ce priveste indemnizatia pentru cresterea copilului. Momentan sunt in concediu crestere copil si beneficiez de indemnizatia minima. Sunt insarcinata dar cel de-al doilea copil se va naste cand primul va avea 2 ani si 4 luni. Am iesit in concediu din somaj. Daca dupa expirarea concediului, iau celelalte luni de somaj ramase,pana la nasterea celui de-al doilea copil, mai beneficiez de concediu si indemnizatie crestere copil pentru cel de-al doilea? Mulțumesc
|
Raspuns din data de 07-09-2017 : Stimata doamna,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam faptul ca petitia dumneavoastra a fost redirectionata spre Agentia Judetena pentru Plati si Inspectie Sociala Arad, in a carei sfera de competenta sunt aspectele sesizate de dumneavoastra. Institutia mentionata ne-a comunicat faptul ca indepliniti conditiile legale pentru a putea beneficia de indemnizatie de crestere a copilului si pentru cel de-al doilea copil.
Pentru informatii suplimentare va indrumam sa va adresati Agentiei Judetene pentru Plati si Inspectie Sociala Arad, str. Horia nr. 7, corp B, telefon 0257 280157, email: aipis.arad@mmanpis.ro.
Serviciul Informare Cetateni
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 4787 din data: 28-10-2016 pusa de Bretoteanu Dan : · Puteti sa imi comunicati care este cadrul normativ in baza caruia se efectueaza toaletatarea arborilor pe raza municipiului Arad?
|
Raspuns din data de 12-12-2016 : Stimate domn,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra prin care solicitati sa vi se comunice cadrul legal in baza caruia se efectueaza toaletarea copacilor pe raza municipiului Arad, va comunicam raspunsul Serviciului Edilitar, Mediu din cadrul Primariei Municipiului Arad:
Potrivit art. 12 din Legea nr. 24/2007 privind reglementarea si administrarea spatiilor verzi in intravilanul localitatilor:
(1) Intretinerea spatiilor verzi se asigura de catre proprietarii si administratorii acestora.
(2) Proprietarii si administratorii de spatii verzi cu arbori si arbusti sunt obligati sa realizeze masurile de intretinere a acestora.
(3) Proprietarii si administratorii de spatii verzi sunt obligati sa asigure masurile privind siguranta persoanelor care pot fi afectate de ruperile si desprinderile arborilor si elementelor acestora, ca urmare a gradului de imbatranire sau a starii fitosanitare precare.
Serviciul Informare Cetateni
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 4762 din data: 19-08-2016 pusa de DRAGAN DELIA : · UNDE TREBUIE SA MA ADRESEZ PENTRU A CERE O VERIFICARE LA ASOCIATIA DE PROPRIETARI , PENTRU A VEDEA UNDE SUNT CHELTUITI BANII DIN FONDUL DE RULMENT .AM SOLICITAT ADMINISTRATORULUI DAR AM AVUT PARTE DE NISTE EXPLICATII DE DOI BANI .
|
Raspuns din data de 07-09-2016 : Stimata Doamna,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Potrivit informatiilor primite de la Administratia Judeteana a Finantelor Publice Arad, in baza noastra de date informatica nu figureaza nicio asociatie de proprietari constituita in imobilul in care locuiti, dar exista posibilitatea ca informatiile noastre sa nu fie complete.
Serviciul Informare Cetateni din cadrul Directiei Comunicare a Primariei Municipiului Arad are atributii in indrumarea metotodologica a asociatiilor de proprietari, constituite in baza Legii nr. 230/2007, si efectueaza verificari asupra modului de repartizare a cotelor de contributie la cheltuielile comune cu intretinerea pentru o perioada de cel mult trei luni de zile, anterioara depunerii unei petitii la Serviciul Relatii cu Publicul. In urma unei astfel de verificari nu se poate concluziona asupra integritatii fondurilor banesti ale asociatiei, deoarece acestea au putut fi incasate de la proprietari pe parcursul mai multor luni sau chiar ani.
Verificarea lunara a modului in care sunt gestionate fondurile banesti ale asociatiei este atributia cenzorului sau a comisiei de cenzori ai acesteia.
Serviciul Informare Cetateni
|
Sus
|
|
|
|