Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74019532
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Fara Categorie


Întrebări
Intrebarea nr. 5074 din data: 31-08-2019 pusa de Nedea Iosif-Sorin :
·  Am nevoie de o dovadă de deces a bunicilor mei pentru a putea răscumpăra locurile de veci. Unde trebuie să merg și cu ce documente? Vă mulțumesc.

Intrebarea nr. 4870 din data: 16-08-2017 pusa de Vladut Denisa :
·  Se mai dau locuri de casa pentru tineri?

Intrebarea nr. 4868 din data: 09-08-2017 pusa de Ilica Viorica Petronela :
·  Buna ziua, am o nelamurire in ce priveste indemnizatia pentru cresterea copilului. Momentan sunt in concediu crestere copil si beneficiez de indemnizatia minima. Sunt insarcinata dar cel de-al doilea copil se va naste cand primul va avea 2 ani si 4 luni. Am iesit in concediu din somaj. Daca dupa expirarea concediului, iau celelalte luni de somaj ramase,pana la nasterea celui de-al doilea copil, mai beneficiez de concediu si indemnizatie crestere copil pentru cel de-al doilea? Mulțumesc

Intrebarea nr. 4787 din data: 28-10-2016 pusa de Bretoteanu Dan :
·   Puteti sa imi comunicati care este cadrul normativ in baza caruia se efectueaza toaletatarea arborilor pe raza municipiului Arad?

Intrebarea nr. 4762 din data: 19-08-2016 pusa de DRAGAN DELIA :
·  UNDE TREBUIE SA MA ADRESEZ PENTRU A CERE O VERIFICARE LA ASOCIATIA DE PROPRIETARI , PENTRU A VEDEA UNDE SUNT CHELTUITI BANII DIN FONDUL DE RULMENT .AM SOLICITAT ADMINISTRATORULUI DAR AM AVUT PARTE DE NISTE EXPLICATII DE DOI BANI .



Răspunsuri
Intrebarea nr. 5074 din data: 31-08-2019 pusa de Nedea Iosif-Sorin :
·  Am nevoie de o dovadă de deces a bunicilor mei pentru a putea răscumpăra locurile de veci. Unde trebuie să merg și cu ce documente? Vă mulțumesc.
Raspuns din data de 12-09-2019 :
Stimate domn,

Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam raspunsul Serviciului Stare Civila din cadrul institutiei:

Certificatele de deces ale bunicilor se elibereaza de catre Serviciul Stare Civila, Compartiment Arhiva, Palatul Cenad - camera 11, in baza actului de identitate valabil.

Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4870 din data: 16-08-2017 pusa de Vladut Denisa :
·  Se mai dau locuri de casa pentru tineri?
Raspuns din data de 24-08-2017 :
Stimata doamna,

Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam urmatoarele:

Municipiul Arad nu mai are posibilitatea de a atribui in folosinta teren conform prevederilor legii nr.15/2003, republicata, ca urmare a punerii in aplicare a prevederilor legilor in domeniul proprietatii.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4868 din data: 09-08-2017 pusa de Ilica Viorica Petronela :
·  Buna ziua, am o nelamurire in ce priveste indemnizatia pentru cresterea copilului. Momentan sunt in concediu crestere copil si beneficiez de indemnizatia minima. Sunt insarcinata dar cel de-al doilea copil se va naste cand primul va avea 2 ani si 4 luni. Am iesit in concediu din somaj. Daca dupa expirarea concediului, iau celelalte luni de somaj ramase,pana la nasterea celui de-al doilea copil, mai beneficiez de concediu si indemnizatie crestere copil pentru cel de-al doilea? Mulțumesc
Raspuns din data de 07-09-2017 :
Stimata doamna,

Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam faptul ca petitia dumneavoastra a fost redirectionata spre Agentia Judetena pentru Plati si Inspectie Sociala Arad, in a carei sfera de competenta sunt aspectele sesizate de dumneavoastra. Institutia mentionata ne-a comunicat faptul ca indepliniti conditiile legale pentru a putea beneficia de indemnizatie de crestere a copilului si pentru cel de-al doilea copil.

Pentru informatii suplimentare va indrumam sa va adresati Agentiei Judetene pentru Plati si Inspectie Sociala Arad, str. Horia nr. 7, corp B, telefon 0257 280157, email: aipis.arad@mmanpis.ro.
Serviciul Informare Cetateni

Sus

Intrebarea nr. 4787 din data: 28-10-2016 pusa de Bretoteanu Dan :
·   Puteti sa imi comunicati care este cadrul normativ in baza caruia se efectueaza toaletatarea arborilor pe raza municipiului Arad?
Raspuns din data de 12-12-2016 :
Stimate domn,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra prin care solicitati sa vi se comunice cadrul legal in baza caruia se efectueaza toaletarea copacilor pe raza municipiului Arad, va comunicam raspunsul Serviciului Edilitar, Mediu din cadrul Primariei Municipiului Arad:

Potrivit art. 12 din Legea nr. 24/2007 privind reglementarea si administrarea spatiilor verzi in intravilanul localitatilor:
(1) Intretinerea spatiilor verzi se asigura de catre proprietarii si administratorii acestora.
(2) Proprietarii si administratorii de spatii verzi cu arbori si arbusti sunt obligati sa realizeze masurile de intretinere a acestora.
(3) Proprietarii si administratorii de spatii verzi sunt obligati sa asigure masurile privind siguranta persoanelor care pot fi afectate de ruperile si desprinderile arborilor si elementelor acestora, ca urmare a gradului de imbatranire sau a starii fitosanitare precare.

Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4762 din data: 19-08-2016 pusa de DRAGAN DELIA :
·  UNDE TREBUIE SA MA ADRESEZ PENTRU A CERE O VERIFICARE LA ASOCIATIA DE PROPRIETARI , PENTRU A VEDEA UNDE SUNT CHELTUITI BANII DIN FONDUL DE RULMENT .AM SOLICITAT ADMINISTRATORULUI DAR AM AVUT PARTE DE NISTE EXPLICATII DE DOI BANI .
Raspuns din data de 07-09-2016 :
Stimata Doamna,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Potrivit informatiilor primite de la Administratia Judeteana a Finantelor Publice Arad, in baza noastra de date informatica nu figureaza nicio asociatie de proprietari constituita in imobilul in care locuiti, dar exista posibilitatea ca informatiile noastre sa nu fie complete.
Serviciul Informare Cetateni din cadrul Directiei Comunicare a Primariei Municipiului Arad are atributii in indrumarea metotodologica a asociatiilor de proprietari, constituite in baza Legii nr. 230/2007, si efectueaza verificari asupra modului de repartizare a cotelor de contributie la cheltuielile comune cu intretinerea pentru o perioada de cel mult trei luni de zile, anterioara depunerii unei petitii la Serviciul Relatii cu Publicul. In urma unei astfel de verificari nu se poate concluziona asupra integritatii fondurilor banesti ale asociatiei, deoarece acestea au putut fi incasate de la proprietari pe parcursul mai multor luni sau chiar ani.
Verificarea lunara a modului in care sunt gestionate fondurile banesti ale asociatiei este atributia cenzorului sau a comisiei de cenzori ai acesteia.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
25




 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved