ANUNŢ
Având în vedere prevederile art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, vă informăm că organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de şef serviciu, clasa I din cadrul Serviciului Informare Cetăţeni, se va desfăşura conform următorului calendar:
- selecţia dosarelor de înscriere: 21.09.2020;
- proba scrisă - programată în data de 12.10.2020, ora 12:00, la sediul instituţiei, situat în mun. Arad, Bd. Revoluţiei nr. 75, jud. Arad;
- interviul - programat în maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, la sediul instituţiei, situat în mun. Arad, Bd. Revoluţiei nr. 75, jud. Arad;
Relaţii suplimentare se pot obţine la numÄrul de telefon: 0257/281850 - interior 162 şi la panoul de afişaj din Palatul Administrativ â cam nr. 8, persoana de contact: Stoica Andreea - consilier juridic - Serviciul Resurse Umane.
ANUNŢ
Având în vedere prevederile art. 27 alin. (3) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, se suspendă organizarea concursului de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice de conducere vacantă de şef serviciu, clasa I din cadrul Serviciului Informare Cetăţeni.
Reprogramarea perioadelor de desfăşurare a etapelor suspendate se va publica după încetarea stării de alertă, cu respectarea termenelor prevăzute de legislaţia în vigoare.