Despre Arad
   
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 68564609
 
Caută
 

Căutare avansată
 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD

Bulevardul Revoluţiei nr. 75, ARAD 310130
Tel: 0040 257 281850, Fax 0040 257 214764

 

   
ANUNŢ - Publicat la: 21.09.2020

 

ANUNŢ

Având în vedere prevederile art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, vă informăm că organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de şef serviciu, clasa I din cadrul Serviciului Informare Cetăţeni, se va desfăşura conform următorului calendar:

- selecţia dosarelor de înscriere: 21.09.2020;

- proba scrisă - programată în data de 12.10.2020, ora 12:00, la sediul instituţiei, situat în mun. Arad, Bd. Revoluţiei nr. 75, jud. Arad;

- interviul - programat în maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, la sediul instituţiei, situat în mun. Arad, Bd. Revoluţiei nr. 75, jud. Arad;

Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0257/281850 - interior 162 şi la panoul de afişaj din Palatul Administrativ – cam nr. 8, persoana de contact: Stoica Andreea - consilier juridic - Serviciul Resurse Umane.

 

ANUNŢ - Publicat la: 22.05.2020

 

ANUNŢ

Având în vedere prevederile art. 27 alin. (3) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, se suspendă organizarea concursului de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice de conducere vacantă de şef serviciu, clasa I din cadrul Serviciului Informare Cetăţeni.

Reprogramarea perioadelor de desfăşurare a etapelor suspendate se va publica după încetarea stării de alertă, cu respectarea termenelor prevăzute de legislaţia în vigoare.

 

ANUNŢ CONCURS - Publicat la: 22.04.2020
BIBLIOGRAFII CONCURS
ATRIBUŢII PREVĂZUTE ÎN FIŞA POSTULUI
Descarcă FORMULARUL DE ÎNSCRIERE
REZULTATELE CONCURSULUI

 

Rezultate probă selecţia dosarelor
Rezultate probă scrisă

 

Rezultate probă interviu

 

Rezultate finale

 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved