BULETIN INFORMATIV - INFORMATII DE INTERES PUBLIC CARE SE COMUNICA DIN OFICIU
a) Actele normative ( vizualizează aici legislaţia ) care reglementează organizarea si funcţionarea Primăriei Municipiului Arad
b) Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al Primăriei Municipiului Arad
b1) Organigrama instituţiei;
b2) Regulamentul de organizare si funcţionare - aprobat prin H.C.L.M. 260/2019;
b3) Programul de funcţionare - Vizualizează programul aici
b4) Program de audienţe
c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primăriei Municipiului Arad şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor de interes public.
Conducerea Primariei Municipiului Arad
dl. Călin Bibarţ - Primar
dl. Lazăr Faur - Viceprimar
d-na Lilioara Stepănescu - Secretarul Municipiului Arad
dl. Bogdan-Vlad Boca - Administrator public
Persoane responsabile cu difuzarea informatiilor de interes public:
Legea 544/2001 - Ioana Lerinţiu - consilier - Serviciul Informare cetaţeni - Direcţia Comunicare - 0257 281850, int.307;
Relatii cu presa - Ralu Cotrău - Şef birou - Biroul Relaţii Mass Media - Direcţia Comunicare - 0257-281850 - int.136
d) Coordonatele de contact
Denumire: Primăria Municipiului Arad
Sediul: Arad, Bd. Revolutiei Nr. 75
Telefon: Centrala - 0257 281850, 0257 280259, 0257 280964
Serviciul Relaţii cu publicul - Registratura - int. 316, Urbanism - int. 317, Fax: 0257 284744
Telverde: 0800 800 777 sau 0257 984.
E-mail: pma@primariaarad.ro
Site : www.primariaarad.ro
e) Sursele financiare, bugetul si bilanţul contabil contabil se pot consulta la sediul instituţiei
f) Programele si strategiile proprii : Strategia Integrată de Dezvoltare Urbană a Municipiului Arad pentru perioada 2014-2030
g) Lista cuprinzând documentele de interes public
Informaţiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public:
- Actele normative care reglementează organizarea si funcţionarea Primăriei Municipiului Arad;
- Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al Primăriei Municipiului Arad;
- Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primăriei Municipiului Arad, si ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice
- Coordonatele de contact ale Primariei Municipiului Arad respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet
- Sursele financiare, bugetul si bilanţul contabil
- Programele si strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul instituţiei
- Lista documentelor produse si/sau gestionate, potrivit legii
- Modalitaţile de contestare a deciziei autoritaţii sau a instituţiei publice in situaţia in care persoana se considera vatamata in privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.
h) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
- dispoziţiei ale primarului
- proiecte de hotarâri
- instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare
- note de discuţii
- referate de aprobare
- fise de audienţa
- protocoale
- rapoarte
- studii
- analize
- prognoze
- proiecte de strategii
- scrisori sau adrese
- materiale de specialitate
- fise de proiect
- contracte de achiziţie publica
- procese-verbale
- adrese
- observaţii si propuneri
- avize
- planuri urbanistice de detaliu sau zonale
- planul urbanistic general
- certificate de urbanism si autorizaţii de construire/desfiinţare
- autorizaţii pentru activitaţi independente (asociaţii familiale, persoane fizice), autorizaţii taxi, autorizaţii de funcţionare si avize pentru orarul de funcţionare
- autorizaţii de acces în zone cu restricţii de tonaj
- date de cadastru
- date de stare civilă
i) Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate - sunt prevăzute in art. 21 si 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, si anume:
- reclamaţia administrativă - se depune la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice
- plângerea la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice.
j) Rapoarte privind aplicarea Legii nr. 544/2001 în cadrul Primăriei Municipiului Arad