H O T Ă R Â R E A nr. 5 din 18-01-2022
privind aprobarea Raportului pentru perioada 01.10-31.12.2021,
referitor la activitatea Registrului Agricol
Având în vedere referatul de aprobare al Primarului Municipiului Arad nr. 2437 din 12.01.2022,
Analizând raportul de specialitate al Serviciului Agricol nr. 2438 din 12.01.2022,
Ținând seama de avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. (4) din Ordinul nr. 25/1382/37/1642/14297/746/20/2020 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020 – 2024,
Luând în considerare adoptarea hotărârii în unanimitate de voturi (23 de consilieri prezenți din totalul de 23),
În temeiul prevederilor art. 129 alin. (1), alin. (14), art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD
adoptă prezenta
H O T Ă R Â R E:
|