H O T Ă R Â R E A nr. 176 din 15-04-2020
privind rectificarea Bugetului General de venituri și cheltuieli al municipiului Arad
pentru anul 2020, pentru prevenirea și gestionarea situației de urgență
provocată de infecțiile cu COVID-19
ROMÂNIA
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R  R E A Nr. ¬¬¬¬¬¬176
din 15 aprilie 2020
privind rectificarea Bugetului General de venituri și cheltuieli al municipiului Arad
pentru anul 2020, pentru prevenirea și gestionarea situației de urgență
provocată de infecțiile cu COVID-19
Având în vedere inițiativa Primarului Municipiului Arad, d-nul Călin Bibarț, exprimată în Referatul de aprobare nr. 26594/15.04.2020,
Luând în considerare Raportul de specialitate nr. 26596/15.04.2020 al Serviciului Buget,
Având în vedere Decretul nr. 240/14.04.2020 privind prelungirea stării de urgență pe teritoriul României emis de Președintelui României,
Ținând cont de Ordonanța militară nr. 8/09.04.2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19,
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 172/2020, privind schimbarea destinației unor imobile aflate în proprietatea publică a municipiului Arad, pe perioada instituirii stării de urgență,
Luând în considerare adresa nr. 6754/09.04.2020 din partea Serviciului Protecție Persoane Adulte din cadrul Direcției de Asistență Socială,
Ținând cont de adresele nr. 6797/10.04.2020 și nr. 6892/13.04.2020 din partea Direcției de Asistență Socială,
Având în vedere adresa nr. 6796/10.04.2020 din partea Centrului de Îngrijire pentru Persoane Vârstnice Arad,
Luând în considerare Referatul nr. 26249/13.04.2020 din partea Biroului Reparații Imobile,
Având în vedere adresa nr. 3362/14.04.2020 din partea Direcției de Sănătate Publică Arad,
Luând în considerare adresa nr. 1090/14.04.2020 din partea Centrului Social Cantina Municipală Arad,
Ținând cont de Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare,
Luând în considerare Legea nr. 5/2020 a bugetului de stat pe anul 2020,
Având în vedere adoptarea hotărârii cu 18 voturi pentru și un consilier nu a participat la vot (19 consilieri prezenți din totalul de 22),
În temeiul drepturilor conferite prin art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. b), alin. (4) lit. a), art. 139 alin. (1), alin. (3) lit. a) art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD
H O T Ă R Ă Ș T E:
Art. 1. Se aprobă cuantumul cheltuielilor zilnice cu hrana angajaților autoizolați la locul de muncă de maxim 30 lei/zi/persoană.
(1) Cheltuielile cu hrana pentru 18 persoane angajate ale Direcției de Asistență Socială Arad, pentru care se instituie măsura de izolare preventivă la locul de muncă, se vor asigura din bugetul Centrului Social Cantina Municipală Arad, de la articolul 20.03 „Hrana”.
(2) Cheltuielile cu hrana pentru 13 persoane beneficiare ale Centrului Social cu Destinație Multifuncțională care se află în izolare preventivă și nu au aparținători, se vor asigura din bugetul Centrului Social Cantina Municipală Arad, de la articolul 20.03 „Hrana”.
(3) Transportul hranei se va asigura din bugetul Centrului Social Cantina Municipală Arad.
Art. 2. Personalul Centrului de Îngrijire Persoane Vârstnice Arad izolat preventiv la locul de muncă, beneficiază de masă zilnică din sumele alocate la articolul 20.03 „Hrana”, din bugetul instituției.
Art. 3. Se aprobă influențele asupra alocațiilor bugetare aprobate în bugetul local, enumerate în Anexa, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 4. Se mandatează Primarul Municipiului Arad să introducă modificările corespunzătoare în volumul și structura bugetului local.
Art. 5. Președintele de ședință va contrasemna anexele cu influențele asupra bugetelor enumerate la art. 2.
Art. 6. Prezenta hotărâre se duce la îndeplinire de către Primarul Municipiului Arad și se comunică Direcției Economice, Instituției Prefectului- Județul Arad, Administrației Județene a Finanțelor Publice Arad, precum și tuturor celor interesați.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ
Marius SFÂRÂILĂ Contrasemnează pentru legalitate
p. SECRETAR GENERAL
Sorin CONTRAȘ
Red./Dact. IF/IF Verif. C.M.
1 ex. Serviciul Buget
1 ex. Dosar ședințã CLMA 15.04.2020 Cod PMA-S4-02
|