H O T Ă R Â R E A nr. 170 din 03-04-2020
privind rectificarea Bugetului General de venituri si cheltuieli al municipiului Arad
pentru anul 2020, pentru prevenirea și gestionarea situației de urgență provocată de infecțiile
cu COVID-19
ROMÂNIA
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R  R E A Nr. ¬¬¬¬¬¬170
din 03 aprilie 2020
privind rectificarea Bugetului General de venituri si cheltuieli al municipiului Arad
pentru anul 2020, pentru prevenirea și gestionarea situației de urgență provocată de infecțiile
cu COVID-19
Având în vedere Inițiativa Primarului Municipiului Arad, d-nul Călin Bibarț, exprimată în Referatul de aprobare nr. 24754/03.04.2020,
Luând în considerare Raportul de specialitate nr. 24756/03.04.2020 al Serviciului Buget și avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad,
Având în vedere Ordonanța militară nr. 4/29.03.2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19,
Ținând cont de Referatul nr. 24735/03.04.2020 din partea Serviciului Edilitar - Direcția Edilitară și Referatul nr. 24.826/03.04.2020 al Serviciului Învățământ, Sănătate,
Analizând Referatul nr. 1494/03.04.2020 din partea Centrului Municipal de Cultură Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare,
Având în vedere prevederile Legii nr. 5/2020 a bugetului de stat pe anul 2020,
Având în vedere adoptarea hotărârii în unanimitate de voturi (21 consilieri prezenți din totalul de 22),
În temeiul drepturilor conferite prin art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. b), alin. (4) lit. a), art. 139 alin. (1), alin. (3) lit. a) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD
H O T Ă R Ă Ș T E:
Art. 1: Se aprobă influențele asupra alocațiilor bugetare aprobate în bugetul local, enumerate în Anexa 1, ce face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2: Se mandatează Primarul Municipiului Arad să introducă modificările corespunzătoare în volumul și structura bugetului local.
Art. 3: Președintele de ședință va contrasemna anexele cu influențele asupra bugetelor enumerate la art.2
Art. 4: Se aprobă atribuirea contractului de furnizare a dispenserelor/dozatoarelor și dezinfectanților de mâini precum și a contractului de servicii de dezinfecție, prin procedura de negociere fără publicarea unui anunț, conform art. 104 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016.
Art. 5: Prezenta hotărâre se va duce la îndeplinire de către Primarul Municipiului Arad și se comunică Direcției Economice, Instituției Prefectului-Județul Arad, Administrației Județene a Finanțelor Publice Arad.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ
Marius SFÂRÂILĂ Contrasemnează pentru legalitate
p. SECRETAR GENERAL
Cristian Mihai TOMOȘ
Red./Dact. CA/CA Verif. C.M.
1 ex. Serviciul Buget
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLMA 03.04.2020 Cod PMA-S4-02
|