Serviciul: Principal -> Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente
Lista detaliată cu acte : |
Emiterea Avizului de inițiere
|
I. Acte necesare pentru emiterea Avizului de inițiere în vederea întocmirii documentațiilor de urbanism P.U.Z.de către persoane fizice/juridice și pentru demararea procedurii de informare și consultare a publicului aferent Etapei 1 – pregătitoare – anunțarea intenției de elaborare P.U.Z. și R.L.U. aferent, conform Ord MDRT 2701/2010.
- cerere tip (CodPMA-A2-11) - descarcă aici;
a) Certificat de urbanism emis de Primăria Municipiului Arad (copie)
b) Dovada titlului asupra imobilului - teren și/sau construcții/extrasul de plan cadastral actualizat la zi și extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi (copie)
c.) Piese scrise, constând în memoriu tehnic pe specialități care va cuprinde:
- prezentarea investiției/operațiunii propuse,
- indicatorii urbanistici propuși,
- modul de integrare a acesteia în zonă,
- prezentarea consecințelor economice și sociale la nivelul unității teritoriale de referință,
- categoriile de costuri ce vor fi suportate de investitorii privați,
- categoriile de costuri ce vor cădea în sarcina autorității publice locale,
- propuneri privind metodele de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea planului urbanistic zonal;
d) Piese desenate, constând în:
- încadrarea în zonă, plan topografic/cadastral cu zona de studiu,
- conceptul propus,
- plan de situație cu prezentarea funcțiunilor, a vecinătăților, modul de asigurare a accesurilor și utilităților.
Documentația se va prezenta inclusiv în format electronic (fișiere PDF),plansa cu conceptul propus în 2 exemplare.
- model panou, conform anexei nr. 1 la Ord MDRT 2701/2010, pe format A4 – în vederea verificării și completării datelor;
În termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data stabilirii datelor necesare a fi înscrise pe panoul model Anexa 1 se va prezenta dovada afișării panoului model Anexa 1 cu datele puse la dispoziție de către Direcția Arhitect Sef.
|
Sus
|
|
Depunerea spre consultare în cadrul Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și Urbanism a documentațiilor de urbanism
|
II. Acte necesare pentru depunerea spre consultare a documentațiilor de urbanism în cadrul Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și Urbanism și pentru demararea procedurii de informare și consultare a publicului aferent etapei 2 – etapa elaborării propunerilor
- cerere tip (Cod PMA-A2-06) - descarcă aici;
- certificatul de urbanism și planșa anexă (copie), pentru elaborare PUZ/PUD;
- extras de carte funciară actualizată la zi și dovada dreptului de construire;
- Avizul de Inițiere, copie, emis în vederea inițierii documentației P.U.Z.
- documentația de urbanism (propunerile preliminare), intocmită, semnată si stampilată in original de urbanist/arhitect cu drept de semnătură RUR, care contine:
parte scrisă: memoriu de prezentareși regulament local de urbanism aferent PUZ-ului
parte desenată (cel puțin):
- plan de încadrare în zonă
- plan topografic cu situația existentă, vizat O.C.P.I. Arad
- planșa de reglementari urbanistice - zonificare
- planșa de proprietate asupra terenurilor
- posibilităti de mobilare
Documentația se va prezenta și în format electronic (fișiere PDF).
- documentul de planificare a procesului de informare și consultare a publicului (se vor identifica părțile interesate, persoane fizice, juridice sau instituții publice care pot fi afectate de prevederile propuse prin planul de urbanism și calendarul propus de inițiator pentru îndeplinirea obligațiilor de informare și consultare a publicului, date de contact elaborator, inițiator documentație de urbanism);
- model panou, conform anexei nr. 2 la Ord MDRT 2701/2010, pe format A4 – în vederea verificării și completării datelor;
În termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data stabilirii datelor necesare a fi înscrise pe panou se va prezenta dovada afișării acestuia cu datele puse la dispoziție de către Direcția Arhitect Sef.
În vederea punerii la dispoziția publicului spre consultare a documentelor aferente propunerilor PUZ/PUD se vor prezenta inclusiv materiale explicative scrise și desenate, într-un limbaj nontehnic (scurt memoriu de prezentare, volumetrii, perspective, axonometrii, schițe logice, scheme funcționale, machete);
- dovada privind achitarea taxei pentru activitățile de informare și consultare a publicului, conform hotărârii anuale a Consiliului Local al Municipiului Arad privind stabilirea impozitelor și taxelor locale.
|
Sus
|
|
Emiterea avizului Arhitectului Sef. și promovarea spre aprobare în Consiliul Local al Municipiului Arad a documentațiilor de urbanism
|
III. Acte necesare pentru emiterea avizului Arhitectului Sef și promovarea spre aprobare în Consiliul Local al Municipiului Arad a documentațiilor de urbanism.
- cerere tip (Cod PMA-A5-09) - descarcă aici;
- certificat de urbanism și planșa anexă;
- avizul de inițiere pentru documentații P.U.Z.;
- extras de carte funciară actualizat la zi si dovada dreptului de construire;
- documentația de urbanism intocmită în conformitate cu prevederile Legii 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinul nr. 233/ 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și de elaborare și actualizare a documentațiilor de urbanism și HG 525/1996 privind aprobarea Regulamentului General de Urbanism si Ghidurilor privind Metodologia de Elaborare și Conținutul cadru aprobat pentru fiecare categorie de documentație de urbanism, semnată si stampilată in original de urbanist/arhitect cu drept de semnatura RUR;
- toate avizele si acordurile prevăzute de legislația în vigoare și solicitate prin certificatul de urbanism;
- dovada achitării taxei de exercitare a dreptului de semnatură în contul Registrului Urbaniștilor din România;
Documentațiile se vor prezenta atât în format analogic cât și în format digital la scară adecvată funcție de tipul documentației și vor avea la bază suportul topografic, realizat în coordonate în sistemul național de referință Stereo 1970, vizat și recepționat O.C.P.I. Arad;
Documentațiile se vor depune în 3 exemplare identice, (un original și două copii) pe suport de hârtie și 1 exemplar în format electronic pe suport CD, (care va cuprinde întreaga documentație: piese scrise, piese desenate -în format doc, pdf, dwg, și CU, extrase CF, avize, acorduri, etc, -în format pdf.)
|
Sus
|
|
|