Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74013463
 

Acte Necesare
Serviciul: Principal -> Întreținere și Reparații Căi de Comunicații Terestre


Acte necesare pentru :
·  Acte necesare pentru emiterea Autorizației de acces la drumul public:
·  Emiterea Acordului pentru lucrările la rețelele tehnico - edilitare
·  Emiterea Avizului de interventie in regim de urgență (pentru eliminare avarii), aferent rețelelor tehnico- edilitare
·  Emiterea Autorizației privind racordul la rețelele tehnico-edilitare
·  Eliberare aviz de principiu pentru accesul la drumul public pentru PUZ/PUD
·  Documentația necesară obținerii Certificatului de agrement pentru lucrări de drumuri și spații verzi, trebuie să cuprindă:

Lista detaliată cu acte :
Acte necesare pentru emiterea Autorizației de acces la drumul public:
  1. Cererea pentru obținerea autorizației - descarcă aici;
  2. Certificatul de Urbanism, pentru lucrările care, conform Legii 50/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare, necesită autorizație de construcție
  3. Plan de situație care să cuprindă accesul la drumul publicul (din care sa reiasă exact zona afectata de lucrări: carosabil , poduri, parcări, piste de biciclete, trotuare/alei, terenuri de sport, spații verzi etc. ), scara 1:200;
  4. Plan de încadrare în zonă;
  5. BI/CI al beneficiarului sau al reprezentantului acestuia;
  6. Dovada titlului de proprietate pentru terenul pentru care se solicită autorizația – extrasul de Carte Funciară, nu mai vechi de 30 de zile;
  7. Certificatul unic de înregistrare (în cazul persoanelor juridice);
  8. Fotografii cu situația existentă la data depunerii documentelor;
  9. Memoriu tehnic cu prezentarea detaliată a modului de execuție a lucrărilor (localizarea și soluția tehnică pentru acces la drumul public și a zonelor afectate - carosabil cale rutiera, pod, trotuar/alee, parcare, pista de biciclete, teren de sport, spațiu verde etc. ).
  10. Avizul Poliției Rutiere
Sus

Emiterea Acordului pentru lucrările la rețelele tehnico - edilitare
  1. Cererea pentru obținerea acordului - descarcă aici
  2. Certificatul de Urbanism, pentru lucrarile care conform Legii 50/1991 si a modificarilor aduse prin Legea nr. 193/2019 necesita autorizatie de constructie
  3. Plan de situație cu identificarea traseelor rețelelor tehnico-edilitare pe domeniul public pentru care se solicită acordul, in conformitate cu avizele obtinute prin CU/identificarea constructiei existente asupra careia se intervine (din care sa rezultă exact zona afectata de lucrari: carosabil, trotuar/alee, parcare, terenuri de sport, etc., spatiu verde) scară 1:200;
  4. Avizul Poliției Rutiere
  5. Plan de încadrare în zonă;
  6. BI/CI al beneficiarului Certificatului de Urbanism sau al reprezentantului acestuia;
  7. Dovada titlului de proprietate pentru terenul pentru care se solicită acordul;
  8. Certificatulunic de înregistrare (persoană juridică);
  9. Fotografii cu situația inițială care să cuprindă toate detaliile privind spațiul verde existent înainte de solicitarea acordului;
  10. Memoriu tehnic cu prezentarea detaliata a modului de executie a lucrarilor (șanț deschis sau subtraversare) in cazul retelelor si a zonelor afectate (carosabil cale rutiera, pod, trotuar/alee, parcare, pista de biciclete, etc., teren de sport, spatiu verde);
  11. In cazul in care executarea lucrarilor aferente retelelor tehnico-edilitare impune realizarea unor interventii la constructii (poduri, pasaje, pasarele, alte lucrari de arta) existente (implicit desfacerea unor parti din acestea), solicitantul va depune, aferent cererii, expertiza tehnica aferenta constructiei asupra careia se propune interventia;
  12. Contract transport deseuri din construcții rezultate in urma executiei lucrarilor încheiat cu operatori care efectuează reciclarea acestora (copie)
  13. Dovada achitării taxei speciale aferente verificarii documentatiei depuse in vederea obtinerii Acordului privind racordul la rețelele tehnico-edilitare conform HCLM nr. 180/20250.
Sus

Emiterea Avizului de interventie in regim de urgență (pentru eliminare avarii), aferent rețelelor tehnico- edilitare
  • Cererea pentru emiterea Avizul de interventie in regim de urgență (pentru eliminare avarii), aferent rețelelor tehnico-edilitare - descarcă aici - Urmare a aprobării Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 136/2020 privind stabilirea modului de eliberare a Acordului/autorizației privind racordul la rețelele tehnico-edilitare și a Avizului de săpătură realizate pe proprietăți aparținând domeniului public al Municipiului Arad si care afectează structura cailor de comunicații rutiere, străzilor, podurilor, parcărilor, pistelor de biciclete, trotuarelor / aleilor, etc. terenurilor de sport precum si spatiilor verzi.
Sus

Emiterea Autorizației privind racordul la rețelele tehnico-edilitare
  1. Cerere pentru lucrarile de bransamente si racorduri la constructii deja existente - descarcă aici,
  2. Act de proprietate pentru constructiile deja existente pentru care se solicita constructia de bransamente/racorduri
  3. Plan de situație cu identificarea traseelor rețelelor tehnico-edilitare pe domeniul public pentru care se solicită autorizația, in conformitate cu avizele obtinute de la detinatorii de retele din zona/identificarea constructiei existente asupra careia se intervine (din care sa rezulte exact zona afectata de lucrari: carosabil, trotuar/alee, parcare, terenuri de sport, etc., spatiu verde) scară 1:200;
  4. Plan de încadrare în zonă;
  5. Fotografii cu situația inițială care să cuprindă toate detaliile privind spațiul verde existent înainte de solicitarea autorizației;
  6. BI/CI al beneficiarului lucrarii de bransamente si racorduri sau al reprezentantului acestuia;
  7. Certificatul unic de înregistrare (persoană juridică);
  8. Memoriu tehnic cu prezentarea detaliata a modului de executie a lucrarilor (sant deschis sau subtraversare) in cazul retelelor si a zonelor afectate (carosabil cale rutiera, pod, trotuar/alee, parcare, pista de biciclete, etc., teren de sport, spatiu verde);
  9. In cazul in care executarea lucrarilor aferente retelelor tehnico-edilitare impune realizarea unor interventii la constructii (poduri, pasaje, pasarele, alte lucrari  de arta) existente (implicit desfacerea unor parti din acestea), solicitantul va depune, aferent cererii, expertiza tehnica aferenta constructiei asupra careia se propune interventia;
  10. Dovada achitării taxei speciale aferente verificarii documentatiei depuse in vederea obtinerii Autorizației privind racordul la rețelele tehnico-edilitare, conform cererii (in cazul solicitarii de lucrari de bransamente si racorduri la constructiile deja existente), în vederea autorizării lucrărilor pe rețelele tehnico-edilitare, conform HCLM nr . _____;
  11. Certificatul de agrement de execuție lucrări de refacere drumuri, emis de UAT Arad- in termen de valabilitate (copie) sau contract de execuție lucrări cu o societate deținătoare de Certificat de agrement de execuție lucrări de refacere drumuri (copie)  sau contract de execuție cu societatea care asigură garanția de bună execuție în cazul în care sunt afectate drumurile aflate în garanție, cu respectarea art. 19.Documentatie tehnica care sa trateze refacerea domeniului public afectat de executarea lucrarilor de baza, conform prevederilor legale în vigoare (copie);
  12. Contractul de racordare la Sistemul de Distributie dintre distribuitorul/furnizorul utilitatii publice si operatorul economic (copie)
  13. Avizul Poliției Rutiere;
  14. Contract transport deseuri din construcții rezultate in urma executiei lucrarilor încheiat cu operatori care efectuează reciclarea acestora (copie)
  15. Schita de semnalizare rutiera intocmita in conformitate cu prevederile OUG 195/2005, Ordinul MAI nr. 1112/2000 si MTCT nr. 411/2000, privind conditiile de inchidere a circulatiei si de instituire a restrictiilor de circulatie, in vederea executarii de lucrari in zona drumului public, însoțită de avizul Comisie de Sistematizare a Circulației, în cazul în care este afectată circulația rutieră;
  16. Declaratia pe propria raspundere a solicitantului ca a verificat cu toti distribuitorii/furnizorii/beneficiarii retelelor de utilitati publice (apa, canalizare, gaze naturale, energie electrica, telefonie, termoficare, retele de comunicatii, etc) existenta retelelor in zona unde se propune executia lucrarii si a facut toate demersurile in vederea obtinerii avizelor de la acestia, în caz contrar isi asuma intrega raspundere pentru eventualele avarii, prejudicii, daune de orice natura solicitata de distribuitorii/furnizorii/beneficiarii retelelor de utilitati publice (apa, canalizare, gaze naturale, energie electrica, telefonie, termoficare, retele de comunicatii, etc) care au retele in zona unde se vor executa lucrarile.
Sus

Eliberare aviz de principiu pentru accesul la drumul public pentru PUZ/PUD
  1. Cererea pentru emiterea avizului de principiu - descarcă aici,
  2. Certificatul de Urbanism, pentru lucrările care, conform Legii 50/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare, necesită autorizație de construcție
  3. Planul de situație pe suport topografic, anexat la certificatul de Urbanism, care să cuprindă accesul la drumul public (din care sa reiasă  exact zona afectata de lucrări: carosabil , poduri , parcări, piste de biciclete, trotuare/alei, terenuri de sport, spații verzi etc, lățimea accesului și orice alte date necesare în vederea emiterii avizului), scara 1:500;
  4. Fotografii cu situația existentă la data depunerii documentelor.
Sus

Documentația necesară obținerii Certificatului de agrement pentru lucrări de drumuri și spații verzi, trebuie să cuprindă:

a. - cerere - tip - descarcă aici,;
b. - copie după certificatul de înregistrare a societății comerciale;
c. - copie după statutul societății, cu obiectul de activitate;
d. - lista responsabililor cu execuția, atestați ;
e. - curiculum vitae (lista lucrărilor reprezentative executate);
f. - lista utilajelor și echipamentelor specifice;
g. - dovada din care să rezulte că posedă stație de preparare a mixturilor asfaltice sau stație de betoane, sau contract de furnizare încheiat cu firme producătoare de mixturi asfaltice sau betoane cel puțin pentru un an;
h. - lista lucrărilor de refacere în carosabil executate până la data agrementării.

Sus

[ index Acte Necesare ]


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
25




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved