Serviciul: Principal -> Autorizații activități economice
Lista detaliată cu acte : |
OBȚINEREA AUTORIZAȚIEI DE FUNCȚIONARE
|
- UN DOSAR PLIC
- CERERE pentru eliberarea Autorizației de funcționare - descarcă aici
- Actul constitutiv al societății, statutul sau, după caz, rezoluția directorului Oficiului Registrului Comerțului pentru persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale ori întreprinderile familiale;
- Certificatul de Înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului și anexele aferente;
- Dovada titlului asupra imobilului/imobilelor (EXTRAS DE CARTE FUNCIARA+CONTRACT DE INCHIRIERE+CONTRACT DE SUBÎNCHIRIERE);
- Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului pentru declararea punctului de lucru;
- Acorduri, avize, autorizații, licențe ale instituțiilor de specialitate, în condițiile legii, în funcție de codul CAEN, pentru fiecare locație în care se desfășoară activitatea de alimentație publică (AUTORIZATIA PENTRU SECURITATE LA INCENDII sau PUNCT DE VEDERE DE LA ISU, AUTORIZATIA SANITAR-VETERINARĂ sau PUNCT DE VEDERE DE LA DIRECȚIA SANITAR-VETERINARA, AUTORIZATIA RAR PENTRU SERVICE AUTO);
- Certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale, eliberat de Direcția Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad, care să ateste îndeplinirea tuturor obligațiilor fiscale, la data solicitării emiterii autorizației de funcționare;
Obs. În situația în care certificatul de atestare fiscală cuprinde obligații de plată scadente și neachitate, acesta va fi însoțit de o adeverință eliberată de organul fiscal din care să reiasă constituirea unei garanții (ipotecă asupra unor bunuri imobile libere de orice sarcini). Constituirea garanției se face cu respectarea prevederilor O.G. nr.92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată.
- Dovada îndeplinirii condițiilor de protecție fonică (BULETINUL DE ZGOMOT emis de DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ) sau, după caz, declarația, pe propria răspundere, potrivit căreia activitatea desfășurată nu produce disconfort; - descarcă aici
- Dovada autorizării/avizării mijloacelor de publicitate sau declaratie pe propria răspundere că nu folosește mijloace de publicitate;
- Avizul comitetului executiv al asociației de proprietari cu acordul proprietarilor direct afectaț i(proprietari și coproprietari) cu care se învecinează spațiul pe plan orizontal și vertical, formular prevăzut în anexa nr. 8 la regulament, exemplar original sau în copie autentificată. În cazul în care nu există asociație de proprietari, acordul proprietarilor învecinați pe plan orizontal și vertical, în formă autentică(proprietari și coproprietari);
- Declarație pe propria răspundere privind achitarea vizelor anuale; - descarcă aici
- Declarație pe propria răspundere privind declararea punctului de lucru la ORC Arad - descarcă aici
- Dovada achitării taxei-tarifului de eliberare
- contractul de salubrizare încheiat cu operatorul licențiat
- În cazul autorizării persoanelor fizice și juridice care desfășoară activități pe codul CAEN 4520 –Întreținerea și repararea autovehiculelor (spălătorii auto, service auto) se vor prezenta suplimentar:
- autorizația de construire pentru realizarea accesului la spălătoria/service-ului auto sau, după caz, avizul Comisiei Tehnice de Avizare pentru cele existente.
- Contractul de branșare/racordare și utilizare a serviciilor publice de alimentare cu apă potabilă și de canalizare, încheiat cu operatorul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
- În vederea obținerii avizului consiliului local al unității administrativ-teritoriale în care își desfășoară activitatea, prestatorul de servicii funerare întocmește un dosar care să conțină:
a) documentele care atestă faptul că personalul angajat cu atribuții în prestarea de servicii funerare, pregătirea cadavrului și efectuarea de îngrijiri mortuare are competențele specifice necesare, conform prezentelor norme. Se exceptează de la cerința de competență specifică persoanele care lucrează în contabilitate, agenți de marketing, șoferi, persoane care execută/decorează monumente funerare sau comercializează obiecte funerare;
b) dovada că prestatorul de servicii funerare are cel puțin 3 angajați, astfel:
(i) un tanatopractor cu diploma de absolvire a programului de formare teoretică și practică în urma căruia a obținut dreptul de liberă practică, în conformitate cu prezentele norme, angajat cu contract de muncă, cu dreptul de a completa și semna certificatul de îmbălsămare, conform formularului din anexa nr. 3;
(ii) minimum 2 persoane angajate cu normă întreagă, cu atribuții în efectuarea transportului decedatului;
c) nu are datorii restante la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat și bugetul local și are constituit fondul de garantare;
d) dovada deținerii spațiului corespunzător pentru desfășurarea obiectului de activitate, respectiv copie a autorizației sanitare de funcționare emise de Direcția de sănătate publică județeană,
- declaratie pe propria raspundere pentru servicii funerare – descarcă aici
FPO-L4-10-23
|
Sus
|
|
OBȚINEREA AUTORIZAȚIEI DE ALIMENTAȚIE PUBLICĂ
|
- UN DOSAR PLIC
- CERERE pentru eliberarea Autorizației privind desfășurarea activității de alimentație publică - descarcă aici
- Actul constitutiv al societății, statutul sau, după caz, rezoluția directorului Oficiului Registrului Comerțului pentru persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale ori întreprinderile familiale;
- Certificatul de Înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului și anexele aferente;
- Dovada titlului asupra imobilului/imobilelor (EXTRAS DE CARTE FUNCIARA+CONTRACT DE INCHIRIERE+CONTRACT DE SUBÎNCHIRIERE);
- Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului pentru declararea punctului de lucru;
- Acorduri, avize, autorizații, licențe ale instituțiilor de specialitate, în condițiile legii, în funcție de codul CAEN, pentru fiecare locație în care se desfășoară activitatea de alimentație publică (AUTORIZATIA PENTRU SECURITATE LA INCENDII sau PUNCT DE VEDERE DE LA ISU, AUTORIZATIA SANITAR-VETERINARĂ sau PUNCT DE VEDERE DE LA DIRECȚIA SANITAR-VETERINARA);
- Certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale, eliberat de Direcția Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad, care să ateste îndeplinirea tuturor obligațiilor fiscale, la data solicitării emiterii autorizației;
Obs. În situația în care certificatul de atestare fiscală cuprinde obligații de plată scadente și neachitate, acesta va fi însoțit de o adeverință eliberată de organul fiscal din care să reiasă constituirea unei garanții (ipotecă asupra unor bunuri imobile libere de orice sarcini). Constituirea garanției se face cu respectarea prevederilor O.G. nr.92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată.
- Dovada îndeplinirii condițiilor de protecție fonică (BULETINUL DE ZGOMOT emis de DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ) sau, după caz, declarația, pe propria răspundere, potrivit căreia activitatea desfășurată nu produce disconfort;- descarcă aici
- Dovada autorizării/avizării mijloacelor de publicitate sau declaratie pe propria răspundere că nu folosește mijloace de publicitate.
- Dovada achitării taxei pentru autorizare;
- Avizul comitetului executiv al asociației de proprietari cu acordul proprietarilor direct afectați (proprietari și coproprietari) cu care se învecinează spațiul pe plan orizontal și vertical, formular prevăzut în anexa nr. 8 la regulament, exemplar original sau în copie autentificată. În cazul în care nu există asociație de proprietari, acordul proprietarilor învecinați pe plan orizontal și vertical, în formă autentică;
- Dovada existenței dotării cu camere de supraveghere pentru baruri și restaurante;
- Certificatul de clasificare, eliberat de Ministerul Turismului pentru restaurantele si barurile din structurile de primire turistică;
- Declarație privind caracteristicile funcționale ale localului - descarcă aici
- Declarație pe propria răspundere privind achitarea vizelor anuale; - descarcă aici
- Declarație pe propria răspundere privind declararea punctului de lucru la ORC Arad - descarcă aici
- Contractul de salubrizare încheiat cu operatorul licențiat.
PMA-L4-04
|
Sus
|
|
VIZAREA AUTORIZAȚIEI DE FUNCȚIONARE / ALIMENTATIE PUBLICĂ / AVIZ ORAR
|
- Cererea pentru vizarea Autorizației de funcționare / Autorizației privind desfășurarea activității de alimentație publică / Avizul orarului de funcționare, se poate descarca aici:
|
Sus
|
|
ANULAREA AUTORIZAȚIEI DE FUNCȚIONARE / ALIMENTAȚIE PUBLICĂ
|
Cerere anulare autorizație de funcționare - Descarcă formularul aici
Documente anexate
- Autorizația, în original;
- Avizul orarului de funcționare, în original;
- Rezoluția de la Oficiul Registrului Comerțului privind radierea;
- Dovada achitării tarifelor de viza la zi;
- Dovada achitării taxei de anulare.
|
Sus
|
|
MODIFICAREA AUTORIZAȚIEI DE FUNCȚIONARE / ALIMENTAȚIE PUBLICĂ
|
Cerere modificare autorizație de funcționare - Descarcă formularul aici
|
Sus
|
|
ACTELE NECESARE PENTRU OBȚINEREA AUTORIZAȚIEI DE FUNCȚIONARE A PIETEI
|
- cererea pentru eliberarea autorizației de funcționare a pieței - FPO-L4-10-22 - Descarcă formularul aici;
- actul constitutiv al societății, statutul sau, după caz, rezoluția directorului Oficiului Registrului Comerțului pentru persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale ori întreprinderile familiale;
- certificatul de Înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului;
- Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului pentru declararea punctului de lucru;
- dovada titlului asupra imobilului ( extras de carte funciară însoțit de contract de închirire/concesiune și contract de subînchiriere, după caz);
- copia autorizației sanitare de funcționare a pieței;
- copia autorizației de mediu sau avizul Agenției pentru Protecția Mediului (după caz);
- documentul de înregistrare sanitară-veterinară și pentru siguranța alimentelor, emis de Direcția Sanitar-Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor;
- declaratia pe propria răspundere privind respectarea prevederilor legislației în vigoare referitoare la activitatea de organizare și administrare a piețelor agroalimentare – PMA-L4-03/2 - Descarcă formularul aici
- autorizația de securitate la incendiu emisă de Inspectoratul pentru Situații de Urgență sau punctul de vedere al acestuia din care reiese faptul că spațiul în care se desfășoară activitatea nu necesită obținerea autorizației de securitate la incendiu;
- certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale, eliberat de Direcția Venituri din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad, în cazul în care din verificarea bazei de date rezultă că are obligații de plată scadente și neachitate, la data solicitării. În acest caz, acesta va fi însoțit de o adeverință eliberată de organul fiscal din care să reiasă constituirea unei garanții (ipotecă asupra unor bunuri imobile libere de orice sarcini). Constituirea garanției se face cu respectarea prevederilor Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, republicată ;
- contractul de salubrizare cu operatorul licențiat;
- contracte pentru utilități;
- dovada achitării tarifului pentru autorizare.
oBS. Odată cu depunerea cererii pentru autorizarea de funcționare a pieței, administratorul pieței va depune în dublu exemplar și Regulamentul de organizare și funcționare a pieței.
|
Sus
|
|
|